کد خبر : 88322
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 14:02
-

روزپیکر:قضاوت بین تیم ها متفاوت است/رفتار داوران فوتسال دوگانه است/جای سوال دارد که تیم‌هایی در لیگ هستند که اصلا بازیکن محروم ندارند

روزپیکر:قضاوت بین تیم ها متفاوت است/رفتار داوران فوتسال دوگانه است/جای سوال دارد که تیم‌هایی در لیگ هستند که اصلا بازیکن محروم ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر درباره شکست سه بر صفر تیمش (آذرخش بندرعباس) مقابل تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال گفت: بازی خوبی مقابل تاسیسات انجام دادیم. در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف تنها چهار موقعیت روی دروازه ایجاد کرد و با تجربه ای که داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر درباره شکست سه بر صفر تیمش (آذرخش بندرعباس) مقابل تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال گفت: بازی خوبی مقابل تاسیسات انجام دادیم. در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف تنها چهار موقعیت روی دروازه ایجاد کرد و با تجربه ای که داشت از این موقعیت‌ها به سه گل رسید.
وی افزود: تیم آذرخش بندرعباس بعد از دریافت گل‌ها بهم ریخت. در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و می توانستیم به گل برسیم اما از این موقعیت‌ها نتوانستیم استفاده کنیم و در سیستم پاور پلی (۵ نفره) یک گل دیگر هم خوردیم.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص قضاوت دیدار با تاسیسات گفت: بازیکن ما با دروازه بان حریف تک به تک شد و روی او خطا کردند. داور خطا را گرفت اما کارت نداد. در مقابل در یک موقعیت خیلی ساده بازیکن ما پیراهن حریف را کشید و داور خطا گرفت و با هیاهوی نیمکت حریف، داور هم کارت داد. این کارت بازیکن ما را سه اخطاره و از بازی بعدی محروم کرد.
وی ادامه داد: جای سوال دارد که تیم‌هایی در لیگ هستند که اصلا بازیکن محروم ندارند و ما هر هفته محروم داریم چرا که داوران به راحتی بین تیم‌ها فرق می گذارند و برخورد آنها با تیم‌ها دوگانه است.
روزپیکر گفت: تنها تیمی هستیم که تا هفته نوزدهم لیگ یک‌بار ۵ خطایی شده ایم و این موضوع یعنی تیم آذرخش بندرعباس، تیم کم خطایی است و در مقابل کارت زرد و قرمزهای ما خیلی زیاد است.
وی افزود: بازی‌های دیگر را می بینم و صحنه های خطای به مراتب خطرناک تر است اما داوران به قول خودشان مدیریت می کند و کارت نمی دهد ولی برای تیم ما این مدیریت نیست و داوران راحت دست به کارت می شوند.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: در نیم فصل دوم نتایج تیم خیلی بهتر از نیم فصل نخست بود و توانستیم هفت امتیاز بگیریم اما کافی نبود. تلاش می کنیم بتوانیم از هفت بازی باقی مانده استفاده کنیم و با یک رتبه خوب در لیگ برتر ماندگار شویم.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.