کد خبر : 88284
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 9:39
-

عالیقدر:در بعضی از دقایق بازی دچار مشکل شدیم / به سایر نتایج توجهی نداریم

عالیقدر:در بعضی از دقایق بازی دچار مشکل شدیم / به سایر نتایج توجهی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از این که در یک روز خوب مقابل هواداران خونگرم گیتی‌پسند پیروز شدیم، بسیار خوشحالیم. عالیقدر پس از پیروزی برابر فرش‌آرا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر بازی برنامه خاصی داریم و به سایر نتایج توجهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از این که در یک روز خوب مقابل هواداران خونگرم گیتی‌پسند پیروز شدیم، بسیار خوشحالیم.

عالیقدر پس از پیروزی برابر فرش‌آرا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر بازی برنامه خاصی داریم و به سایر نتایج توجهی نداریم. از کسب یک پیروزی خوب مقابل هواداران خونگرم گیتی‌پسند، بسیار خوشحال هستیم.

وی تصریح کرد: در بعضی از دقایق بازی دچار مشکل شدیم و بایستی با تمرکز بیشتر نقاط ضعفمان را پوشش دهیم. در این دیدار نیز با همت همه بازیکنان تیم، نتیجه دلخواهمان را کسب کردیم و توانستیم هوادارنمان را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره غیبت افشین کاظمی و اصغر حسن‌زاده در این دیدار و تاثیر آن بر روی بازی گیتی‌پسند، تصریح کرد: به طور قطع غیبت این ۲ بازیکن بر روی بازی ما نیز تاثیر می‌گذارد، اما سایر بازیکنان با تلاش فراوان جای این ۲ بازیکن را به خوبی پر کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

عالی بودی پسر.آفرین

نام ... شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

حسن زاده که هیچ
ولی اون آقا دیگه نمیتونه فوتسال بازی کنه
چون دوپینگش مشخص شده و محرومیت ۴ ساله در انتظارش هست