کد خبر : 88319
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 13:50
-

ناظم الشریعه:قصد جوانگرایی در تیم ملی را داریم/ بازیکنان باید در بازیهای دوستانه بین المللی، تجربه کسب کنند

ناظم الشریعه:قصد جوانگرایی در تیم ملی را داریم/ بازیکنان باید در بازیهای دوستانه بین المللی، تجربه کسب کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تشکیل اردوهای انتخابی تیم ملی فوتسال گفت: ۳۰ بازیکن را به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دعوت کرده ایم تا بازیکنانی که به لیگ برتر ترزیق شده را مد نظر قرار داده تا بازیکنان با استعداد ها را ارزیابی کنیم. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تشکیل اردوهای انتخابی تیم ملی فوتسال گفت: ۳۰ بازیکن را به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دعوت کرده ایم تا بازیکنانی که به لیگ برتر ترزیق شده را مد نظر قرار داده تا بازیکنان با استعداد ها را ارزیابی کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات مهمی پیش روی تیم ملی فوتسال است و ضمن اینکه باید از عنوان سوم جهان دفاع کنیم، به دنبال جوانگرایی در تیم ملی فوتسال هستیم. باید ملی پوشان جدید را به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم تا بتوانند به استانداردهای بازیکنان ملی پوش بزرگسال برسند و در نهایت تیم ملی مقتدری را به رقابتهای پیش روی فوتسال اعزام کنیم. در واقع باید حدود ۳ تا ۴ ماه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا تمرینات ویژه ای را دنبال کنند و در نهایت برترین ها را به جمع دیگر ملی پوشان فوتسال دعوت کنیم.
وی در پایان گفت: دو گروه را به مرحله اول اردوی انتخابی دعوت کرده ایم. گروه اول از ظهر جمعه (هشتم بهمن ماه) تا ظهر یکشنبه (دهم بهمن ماه) حضور خواهند داشت و گروه دوم از ظهر یکشنبه (دهم بهمن ماه) به مدت دو روز تمرین خواهد کرد. این بازیکنان که به اردوی انتخابی دعوت می شوند در دیدار تدارکاتی برابر عراق به میدان می روند تا ارزیابی کاملی از آنها داشته باشیم ضمن اینکه بازیکنان بازی دوستانه و بین المللی را تجربه کنند.
 منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.