کد خبر : 88285
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 9:37
-

محمدی:پله پله به قهرمانی لیگ نزدیک می شویم/هواداران سپاهان به من لطف دارند

محمدی:پله پله به قهرمانی لیگ نزدیک می شویم/هواداران سپاهان به من لطف دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: پله پله به هدف خود که قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، نزدیک می‌شویم. محمدی پس از دیدار این تیم مقابل فرش‌آرا اظهار داشت: فرش‌آرا از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود اما در جریان بازی در دو صحنه غافل‌گیر شدیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: پله پله به هدف خود که قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، نزدیک می‌شویم.

محمدی پس از دیدار این تیم مقابل فرش‌آرا اظهار داشت: فرش‌آرا از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود اما در جریان بازی در دو صحنه غافل‌گیر شدیم و ۲ گل دریافت کردیم اما بعد توانستیم با تلاش همه بازیکنان به پیروزی دست یابیم.

وی تصریح کرد: پله پله به هدف خود که قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، نزدیک می‌شویم و امیدواریم با ادامه دادن پیروزی‌هایمان به هدف نهایی خود دست یابیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره حضور بازیکنان این تیم با لباس آتش‌نشانی در ابتدای این دیدار گفت: حادثه دردناک پلاسکو سبب ناراحتی همه ملت ایران و حتی مردم کل دنیا شد. بازیکن تیم ما نیز با این حرکت ابراز همدردی خود را با خانواده شهدای این حادثه نشان دادند.

وی درباره ضرباتی که به سمت دروازه خالی حریف در زمان پاورپلی زده‌ بود، بیان کرد: این کار را در تمرینات انجام می‌دهیم که یکی از این ضربه‌ها از بالای دروازه رد شد و برروی ضربه دوم نیز تعادل خود را از دست دادم.

محمدی درباره حضور هوادران تیم سپاهان در سالن و تشویق او، گفت: هواداران سپاهان به من لطف دارند و تشویق آن‌ها نسبت به علاقه‌‌ای است که به تیم شهر خود دارند. از همه هواداران اصفهانی تشکر می‌کنم و امیدوارم تا پایان فصل ما را همراهی کنند تا موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

سپهر دست طلایی

نام ... شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

ناجی تیم ملی سپهر دست طلایی

نام ... شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

افتخار آسیایی سپهر دست طلایی