کد خبر : 88293
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 10:59
-

چرایی تشکیل اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه

چرایی تشکیل اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه
سرمربی تیم ملی فوتسال می گوید قرار نیست ملی پوشان در اردوی پیش رو بازی تدارکاتی برگزار کنند و آنها را برای ارزیابی به اردو فراخوانده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه درباره اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در اردوی تدارکاتی توضیح داد: برای اینکه بازیکنان جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر را ارزیابی کنم، این فهرست را اعلام کردم و قرار نیست بازی تدارکاتی داشته باشیم. تنها می‌خواهیم بازیکنان را ببینیم و تعدادی از آن‌ها را برای اردوی اسفندماه انتخاب کنیم.

وی افزود: قرار است بازی تدارکاتی را با تیم ملی عراق در اسفند داشته باشیم و برای این بازی تعدادی از بازیکنان فهرست ۳۰ نفره را به همراه بازیکنانی که تجربه جام جهانی دارند دعوت خواهم کرد. همچنین ایران در فروردین به مصاف کرواسی و در اردیبهشت به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا تنها اصغر حسن‌زاده را به عنوان بازیکن باتجربه در فهرست ۳۰ نفره گنجانده است، تصریح کرد: اصغر کاپیتان تیم بوده و شرایط تمرین و اردوها را به خوبی می‌داند. من به کاپیتان تیمم بها می‌دهم و قصد داشتم یک لیدر در کنار بازیکنان جوان حضور داشته باشند تا این بازیکنان نظم را از او یاد بگیرند و این طور نباشد که بخواهیم همه چیز را از اول توضیح دهیم. اصغر هم با وجود اینکه پایش درد می‌کرد و مصدوم بود، به جمع ما خواهد پیوست و قطعا حضورش بسیار کمک می‌کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.