کد خبر : 88363
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 22:33
-

۴ بازیکن غیربومی نماینده قائمشهر جدا شدند/ بحران مالی گریبان تیم حاجی‌منصف را گرفت!

۴ بازیکن غیربومی نماینده قائمشهر جدا شدند/ بحران مالی گریبان تیم حاجی‌منصف را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مشکلات مالی تیم دسته اولی حاجی‌منصف قائمشهر سبب جدایی ۴ بازیکن غیر بومی این تیم شد. درحالیکه دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود، مشکلات مالی تیم حاجی‌منصف قائمشهر این تیم را در وضعیت سختی قرار داده است. این تیم که نتایج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مشکلات مالی تیم دسته اولی حاجی‌منصف قائمشهر سبب جدایی ۴ بازیکن غیر بومی این تیم شد.

درحالیکه دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود، مشکلات مالی تیم حاجی‌منصف قائمشهر این تیم را در وضعیت سختی قرار داده است.

این تیم که نتایج خوبی در نیم‌فصل نخست کسب کرده بود، با مشکلات مالی مواجه شده و کار به جایی رسید که ۴ بازیکن غیربومی این تیم به نام‌های حسین حیدری، مهرشاد وفادار، مصطفی حیدری و سعید حاجیلری از جمع این تیم جدا شدند.

یکی از بازیکنان این تیم که نمی‌خواست نامش فاش شود در گفتگو با Fut5al با ابراز نارضایتی از شرایط مالی تیمش اظهار کرد: با وجود کسب نتایج بسیار خوب، متاسفانه مسئولان باشگاه به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند و این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان شده است. باید حق و حقوق بازیکنان بموقع پرداخت شود تا با روحیه در مسابقات حاضر شویم اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است. طبیعتا درصورت تداوم این روند، تیم دچار مشکلات فراوانی خواهد شد که امیدوارم مسئولان باشگاه تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.