کد خبر : 88590
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 - 23:36
-

ککو: لیگ ایران دشوارتر از برزیل است/ از فوتسال ایران فقط شمسایی، نظری و طیبی را می شناختم!

ککو: لیگ ایران دشوارتر از برزیل است/ از فوتسال ایران فقط شمسایی، نظری و طیبی را می شناختم!

ککو بازیکن ۲۸ ساله تاسیسات دریایی که سابقه بازی در تیم های فلوریاپلیس، مگنوس برزیل و غیرت را در کارنامه دارد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: قبل از حضور در ایران اطلاعات زیادی از طریق دوستانم در مورد این کشور کسب کردم که اکثر آنها از مردم و کشور ایران تعریف و

ککو بازیکن ۲۸ ساله تاسیسات دریایی که سابقه بازی در تیم های فلوریاپلیس، مگنوس برزیل و غیرت را در کارنامه دارد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: قبل از حضور در ایران اطلاعات زیادی از طریق دوستانم در مورد این کشور کسب کردم که اکثر آنها از مردم و کشور ایران تعریف و تمجید کردند که همین باعث شد با یک دید خوب ایران را برای ادامه فوتسالم انتخاب کنم.

وی در مورد اینکه بعد از حضورش در ایران نظرش نسبت به این کشور چگونه است گفت: تصویر بسیار خوبی از ایران در ذهن من شکل گرفته است.استقبال گرمی از من در ایران شد و مسئولین و بازیکنان تاسیسات نیز رفتار بسیار خوبی با من داشتند که از همه آنها تشکر می کنم.

بازیکن برزیلی تاسیسات دریایی در مورد فوتسال ایران گفت: فوتسال در ایران بسیار پرهیجان و سریع تر از برزیل است که بازیکنان خوبی نیز در لیگ ایران حضور دارند و به نظر من لیگ ایران سخت تر از لیگ برزیل است.

ککو خاطرنشان کرد: قبل از حضور در ایران از فوتسال این کشور فقط اطلاعاتی در مورد شمسایی؛ طیبی و نظری داشتم که جزو بهترین های فوتسال هستند.

وی در مورد فالکائو گفت: وی یکی از اسطوره های فوتسال جهان و رفیق من است و من نمی توانم در مورد وی حرفی بزنم.

وی در مورد بازی این هفته برابر مس گفت: بازی سختی است که هر دو تیم برای رسیدن به بالای جدول تلاش می کنند ولی تیم ما آماده است که امیدوارم با سه امتیاز کامل برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.