کد خبر : 88639
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 16:38
-

آجرلو:هنوز تصمیمی برای تیمداری در فوتسال نداریم/ تراکتورسازی نمی‌خواهد به هیچ‌کدام از تیم‌های آذربایجان ضربه بزند

آجرلو:هنوز تصمیمی برای تیمداری در فوتسال نداریم/ تراکتورسازی نمی‌خواهد به هیچ‌کدام از تیم‌های آذربایجان ضربه بزند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در روزهای گذشته یکی از معاونان مصطفی آجرلو در مصاحبه هایی اعلام کرده بود تراکتورسازی قصد دارد امتیاز تیم فوتسال مس سونگون را در اختیار بگیرد و در لیگ برتر تیمداری کند. این اتفاق در حالی که تیم مس سونگون از منطقه زلزله زده ورزقان در رده دوم جدول است،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در روزهای گذشته یکی از معاونان مصطفی آجرلو در مصاحبه هایی اعلام کرده بود تراکتورسازی قصد دارد امتیاز تیم فوتسال مس سونگون را در اختیار بگیرد و در لیگ برتر تیمداری کند. این اتفاق در حالی که تیم مس سونگون از منطقه زلزله زده ورزقان در رده دوم جدول است، مشکلاتی برای این تیم بالا نشین جدول درست کرده بود که حالا مدیرعامل تراکتورسازی می گوید مشی تراکتورسازی ضربه زدن به تیم های استان نیست.
مصطفی آجرلو در این رابطه گفت: ما هنوز تصمیمی برای تیمداری در فوتسال نداریم. ممکن است بخواهیم تیمداری کنیم اما باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.
او ادامه داد: اگر بخواهیم تیمداری کنیم نمی خواهیم به تیم های آذربایجان ضربه بزنیم. ما همیشه از تیم های آذربایجان حمایت می کنیم و امیدواریم مس سونگون به عنوان یکی از تیم های آذربایجان، موفق باشد. امیدواریم یکی از تیم های آذربایجان قهرمان فوتسال شود.

منبع:خبرآنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۳۰

اقای اجرلو لطفا اجازه نده بچه هاتو کارتان دخالت کنند قبل از صحبت در رسانه حتما از شما کسب تکلیف کنندوبرای تیم های استان حاشیه درست نکنند