کد خبر : 88598
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 9:41
-

عسگری:امیدوارم بتوانم نظر کادر فنی تیم ‌ملی را جلب کنم/ رقابت سختی بین تیم‌های بالای جدول وجود دارد

عسگری:امیدوارم بتوانم نظر کادر فنی تیم ‌ملی را جلب کنم/ رقابت سختی بین تیم‌های بالای جدول وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری در خصوص دعوت شدن به تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی کشورش است. من هم در مسابقات لیگ برتر تلاش کردم که‌ بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. وی ادامه داد: به هر حال تلاش می‌کنم که در فهرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری در خصوص دعوت شدن به تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی کشورش است. من هم در مسابقات لیگ برتر تلاش کردم که‌ بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.
وی ادامه داد: به هر حال تلاش می‌کنم که در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرم. میسر شدن این امر کمی سخت است اما من دست از تلاش برنمی‌دارم و امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در رابطه با لیگ برتر گفت: رقابت خیلی سختی بین تیم‌های بالای جدول وجود دارد و ۴ تیم بالای جدول رقابت خیلی تنگاتنگ و فشرده‌ای با هم دارند.
عسگری در پایان گفت: شاید از لحاظ جدولی، خیلی‌ها گیتی‌پسند را قهرمان لیگ برتر بدانند ولی ما هم تلاش می‌کنیم که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم چون برای قهرمانی در لیگ برتر امید داریم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.