کد خبر : 88616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 14:52
-

مرتضایی:تیم های لیگ برتری از بازی مقابل فرش آرا در مشهد هراس دارند

مرتضایی:تیم های لیگ برتری از بازی مقابل فرش آرا در مشهد هراس دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی گفت: به دلیل حضور هواداران در سالن شهدای مدافع حرم و حمایتی که آنها از تیم انجام می دهند تصمیم بر این شده که همه بازی های تیم فرش آرا در این ورزشگاه برگزار شود. وی یادآور شد: قبل از این بازی های تیم فوتسال فرش آرا در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی گفت: به دلیل حضور هواداران در سالن شهدای مدافع حرم و حمایتی که آنها از تیم انجام می دهند تصمیم بر این شده که همه بازی های تیم فرش آرا در این ورزشگاه برگزار شود.
وی یادآور شد: قبل از این بازی های تیم فوتسال فرش آرا در سالن شهید بهشتی برگزار می شد در حالیکه سالن شهدای مدافع حرم در منطقه پنج شهر مشهد واقع شده که علاقه مندان زیادی با سهولت در این سالن ورزشی حاضر می شوند.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا خاطر نشان کرد: علاقه مندی شهرداری منطقه پنج و حضور مردم سبب شده تا شرایط به نحوی فراهم شود که تیم های بزرگ لیگ برتر از حضور در این ورزشگاه و مواجهه با این تماشاگران هراس داشته باشند.
مرتضایی اظهار کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک سالن پنج هزار نفری در منطقه حاشیه شهر مشهد احداث شود تا هواداران بیشتری برای دیدن بازی های فوتسال در ورزشگاه حاضر شوند.
وی همچنین در خصوص بازی مقابل تیم مقاومت البرز نیز گفت: با تمام قوا برای بازی مقابل این تیم به میدان رفته و تلاش خواهیم کرد که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا با اشاره به اینکه بازیکنان تیم مقاومت البرز بسیار جوان و باانگیزه هستند، خاطر نشان کرد: بازی مقابل این تیم سختی های زیادی دارد.
مرتضایی با اشاره به انگیزه ای که در بین بازیکنان تیم فرش آرا موج می زند، ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی اظهار کرد: اگر روندی که در بازی های تیم فرش آرا در نیم فصل دوم آغاز شده ادامه یابد، می توانیم بین پنج تیم نخست لیگ برتر فوتسال باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شیرازی با غیرت چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

خخخخخ خندمون گرفت…تو عمرشون هنوز شیرازی هارو نبردن…شرمنده جومونگ

نام ... چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

شیرازی که بردن نداره خودشون توزمین ول میدن به تیم خیانت میکنن

یه گلشهر و یه فرش ارا جمعه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

تو مدافعین حرم گلشهر منتظر شیرازیا که هیچ منتظر گنده تراشیم
اینجا واسه فرش ارا بهشت و واسه تیمای دیگه جهنمه