کد خبر : 88861
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 23:47
دسته‌بندی نشده
-

جاوید: مثل مار گزیده، از ریسمان سیاه و سفید می ترسیم!

جاوید: مثل مار گزیده، از ریسمان سیاه و سفید می ترسیم!
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید دانشگاه آزاد را دست کم نگرفته اند اما موقعیت سوزی زیادی کردند تا بازی مساوی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص توقف تیمش در برابر دانشگاه آزاد گفت: فوتسال واقعا غیرقابل پیش بینی است و این امر امروز اتفاق افتاد. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و اصلا هم دانشگاه را دست کم نگرفتیم. آنها تیم بسیارخوبی هستند و در اغلب بازی های گذشته هم نمایش خوبی از خود نشان داده بودند. ما متاسفانه از موقعیت های فراوانی که داشتیم استفاده نکردیم و اتفاقی که نباید برای تیم ما می افتاد، به وقوع پیوست و در لحظات آخر بازی گل سوم را دریافت کردیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. یک موقعیت پنالتی هم در آخر بازی نصیب مان شد که متاسفانه بنده نتوانستم از آن استفاده کنم.
جاوید در مورد حواشی که امروز بین بازیکنان این تیم وجود داشت، گفت: در هر حال فشار بازی ها زیاد است. این درگیری ها در بازی های قبل هم وجود داشته است و طبیعی می باشد.
بازیکن باتجربه گیتی پسند در ادامه افزود: تیم گیتی پسند سه سال است که قهرمانی را در روز های آخر از دست می دهد. امسال شرایط خیلی خوبی را داریم و فاصله خوبی با رقبا ایجاد کرده ایم. به قول معروف مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. این ضرب المثل برای گیتی پسند به وقوع پیوسته است. ما در این بازی هم اصلا به اختلاف امتیازاتمان با سایر رقبا فکر نمی کردیم و فقط به دنبال سه امتیاز بودیم. اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که دو امتیاز مهم را از دست دادیم. بازی های بعدی حتما این دو امتیاز را جبران خواهیم کرد تا در انتهای‌ فصل با مشکل روبرو نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

جاوید یادت باشه اسماعیل پور سروته

حامد از تبریز شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

ححح، اسماعیل پور چندتا گلی هم که زده جاوید براش ساخته، الانم که اقای گل لیگه، با کلی افتخار دیگه، جاوید سلطان فوتسال ایرانه، مثلش نیست، داش مهدی ریوالدو…

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

تو جام جهانی معلوم بود کی سروره ..حق مهدی رو خوردن بعضیها

حميد شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

هیچ وقت برای مصاحبه های جاوید کامنت نمیزارین ولی کسه دیگه بود میزاشتین

ايمان شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

جاوید خان با چه رویی مصاحبه میکنی از همه نظر خودتو از همه برتر میبینی