کد خبر : 88863
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 23:57
-

هشدار لک به بازیکنانش: الان موقع حاشیه سازی نیست!/ بازیکنی که کمک نمی کند، کنار بنشیند

هشدار لک به بازیکنانش: الان موقع حاشیه سازی نیست!/ بازیکنی که کمک نمی کند، کنار بنشیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی گیتی پسند اصفهان در مصاحبه با خبرنگار fut5al در رابطه با توقف تیمش در برابر دانشگاه آزاد گفت:ما امروز نیاز داشتیم که بازی را مدیریت کنیم و در مواردی که جلو افتاده بودیم باید مدیریت می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. قبل از شروع بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی گیتی پسند اصفهان در مصاحبه با خبرنگار fut5al در رابطه با توقف تیمش در برابر دانشگاه آزاد گفت:ما امروز نیاز داشتیم که بازی را مدیریت کنیم و در مواردی که جلو افتاده بودیم باید مدیریت می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. قبل از شروع بازی هم به بچه ها گفته بودم که قرار نیست در هر بازی چهار، پنج گل به ثمر برسانیم. باید گاهی اوقات از گل هایی که زده ایم محافظت کنیم که متاسفانه امروز در این امر ناموفق بودیم. گل هایی هم که دریافت کردیم، گل هایی نبود که تیم مدعی آن گل ها را بخورد. ما امروز بین دو نیمه به بچه ها گفتیم که باید بازی را مدیریت کنند و اجازه بدهند که تیم حریف اقدام کند. تمام اتفاقات بد در این بازی برای ما افتاد.
لک در ادامه افزود: ما کماکان صدرنشین هستیم و باید از این بازی عبرت بگیریم و سعی کنیم همین فضا را حفظ کنیم. امروز روز گذشت و فداکاری بود که بچه های ما کمتر این کار را انجام دادند و متاسفانه درگیر مسائل حاشیه ای و کوچک شدند.
سرمربی گیتی پسند در مورد عملکرد دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه امروز خیلی خوب و پرتلاش کار کرد. این تیم نماینده تهران هست و امیدوارم که در لیگ ماندنی شود. کار خیلی سختی را در پیش دارند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. آن ها امروز خیلی همدل تر و متحدتر از ما کار کردند.
لک در مورد حواشی و درگیری لفظی که امروز بین بعضی بازیکنان تیمش بوجود آمد، گفت: من دلیل این امر را نمی دانم و باید با بچه ها صحبت کنم و این مساله را ریشه یابی کنم. چرا بازیکن بزرگ تیم ما که باید زحمت کل فصلش را امروز به نتیجه برساند، آن کیفیت لازم را ندارد و درگیر مسائل حاشیه ای است؟ این موضوع دلایل فنی ندارد و بیشتر دلایل اخلاقی و رفتاری است. باید این مسائل حل شود و بازیکنی که درک این موضوع را ندارد که در این بازی به این حساسی باید کمک کند، باید کنار بنشیند. الان موقع این مسائل نیست و باید هرچه زودتر این مسائل حل شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۳۴

آقاى مربى!!! دلیلش کاملا واضح و روشن هست بازیکن بزرگ مربى بزرگ میخواد که تو نیستى و نمیتونى این تیم رو کنترل کنى و کسى هم از تو حرف شنوى نداره و بطور کلى توى تیم کاره اى نیستى وگرنه الان تیم باید قهرمانى رو از الان با این همه بازیکن جشن میگرفت نه اینکه با ته جدول مساوى کنه و بچه ها باهم دعوا کنن!! خودت میدونى مربى نیستى؟!

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲:۰۴

آفرین گل گفتی ولی ساله اخرشه بذار دیگه تموم شه ایشالا با قهرمانی بعدش این آقا دیگه تو اصفهان نیست من نمیدونم چی بود آخه امسال این آوردنش اصفهان باز ایول به علی افضل بدون هیچی داره نتیجه میگیره.

طرفدار گیتی شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

کدوم هیچی؟!!!! صمیمی.عزتی.بلو.تاینان.چه نتیجه ای گرفته.!!!!!!!!!!

ناشناس شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۴۳

من خودم بازی را دیدم.بازیکنای گیتی پسند برای گل زدن خودشون تلاش میکنن. تو شرایط گلزنی گذشت نداشتن.هر کس میخواست خودش گل بزنه

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲:۰۷

آقای لک امسال تموم شد ساله بعد دیگه نیستی خوراکچی تا اومد بفهممه دیر شده بود که اینقدر به بزرگای تیم بها نده تو ام این اشتباه رو کردی ولی عیبی نداره سال بعد تو تیم جدیدت موفق باشی خیلیا از بازیکنای تیمت دیگه حتی حاضر نیستن ببیننت چه برسه سال بعد باهات کار کنن خوش باشی.

اصفهان مهد فوتسال شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

آقای لک لوکاس از کجا اومده بابا خیلی ضعیفه…………..
چرا پنالتی ها رو اسماعیل پور نمیزنه
چرا عابدین برای خودش بازی میکنه نوع فوتسال عابدین دیگه مرده
چرا مورنو همش مصدومه؟؟؟؟
چرا جاوید تنبیع انظباطی نمیشه…
چرا دستیارانتون همش دست به سینه هستن….
چرا چرا یا حسینو یا حسن عشق ما گیتی پسند

Futsal شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

عزیزم شما انگار مشکلت روحی و روانی هست به یک پزشک مراجعه کن وقتی با همه اینا مشکل داری پس مطمئن باش خودت مشکلی.
بعد مهدی جاوید دیگه باید چکار کنه ….
هاشم زاده هم که فنی عالی…
لوکاس هم که اون روز تو اصفهان عالی بود….
تیم هم بالا و پایین داره رئال و بارسلونا هم بعضی وقتها نتیجه نمیگیرن دلیل نمیده بد باشن …..

طرفدار گیتی شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

باشد بش میگم.خخخ

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

عابدین منتظر مزد هنر جوانمردانه شو بگیره و وعده وعیدایی که بهش دادن اعتراضش برای اینه

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

آقای لک که کاره ای نیست توی تیم گیتی اصلا بهش نیازی ندارن لولو سرخرمنه

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

آقای لک شما این بازیکن رو آوردید که فقط براتون کامنت بذاره و آماره بقیه رو به شما بده عجب به قرآن پولای مفتی میگیرن بعضی یا نامبر ۱۳ شما گیتی پسند رو نابود کرد هروقت تو زمین بوده تیم رو نابود کرده بیرون از زمین هم به کارای حاشیه ای ما نمیدونیم بین شما و این آقا چی میگذره.

كريمي شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

عابدین کامنت بزار عابدین خخخخخ????