کد خبر : 88868
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 9:43
-

اسفندیاری:شدیدا دنبال امتیاز گرفتن از گیتی پسند بودیم/ خوشحالم که از زیر فشار خارج شدم

اسفندیاری:شدیدا دنبال امتیاز گرفتن از گیتی پسند بودیم/ خوشحالم که از زیر فشار خارج شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اسفندیاری گلر دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص بازی تیمش برابر گیتی پسند گفت :بازی با گیتی پسند برای هر تیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار است . برای تیم ما نیز این حساسیت وجود داشت . علاوه بر این که ما برای بقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اسفندیاری گلر دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص بازی تیمش برابر گیتی پسند گفت :بازی با گیتی پسند برای هر تیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار است . برای تیم ما نیز این حساسیت وجود داشت . علاوه بر این که ما برای بقا می‌جنگیم و شدیدا به دنبال امتیاز گرفتن از این بازی بودیم .بچه های ما تمام تلاششان را در این بازی به کار بردند و توانستیم این یک امتیاز شیرین را از صدرنشین لیگ دشت کنیم . خدا را شاکر هستم و مطمئنم این امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد .
اسفندیاری در مورد عملکرد خوب خودش در این بازی و مهار پنالتی حساس در انتهای بازی افزود :عزت و ذلت دست خداست . خدا کمک کرد و در آن لحظه توپ به من برخورد کرد . من نمی گویم آن پنالتی را مهار کردم ، بلکه مهار آن پنالتی کار خدا بود . خدا را شاکر هستم که توانستم یک امتیاز را برای تیم به ارمغان بیاورم .
در این چند هفته گذشته که به دلیل مصدومیت با درد بازی کردم ، گل هایی دریافت کردم که نباید دریافت می کردم . به همین دلیل خیلی زیر فشار بودم . برای خودم خیلی خوشحالم که توانستم از زیر فشار خارج شوم .
وی در مورد روند آینده تیمش در هفته های باقیمانده افزود :خوشبختانه استارت خوبی برای ادامه کار زدیم . با این بازی که بچه ها انجام دادند و فعل خواستنی که در   تیم ما صرف شده است ، امیدوار هستیم که از بازی هایی که باقیمانده است ، با برد خارج شویم و تیم را در لیگ نگه داریم . برای حفظ آبرو بازیکنان و کادرفنی و مجموعه دانشگاه آزاد باید تلاش کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

بابا به خیال عجب اعتماد به نفسی داری تیم رو رسما شوهر دادی الان دم از خروج از بحران میزنی امسال هر چی آمده رفته تو گل شما

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

شما ک نمیدونی نظر نده،تیم بحران داشته،فقط به یک نفر نیست

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

موفق باشی آقا جواد گل

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

سلطانییییییی

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

بهترین ایرانی
امیدوارم سال آینده در تیمی باشی ک لایقت باشه
بیا اهواز
پارسال کم ترین گل خورده رو داشتی
موفق باشی سلطان

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

سلطان اخلاق،بازی،مرام و همه چیزی،الگوی مایی