کد خبر : 88879
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 9:56
-

هاشم‌زاده: سال آینده در خدمت تیم ملی فوتسال خواهم بود/ فعلا با گیتی پسند قرارداد دارم

هاشم‌زاده: سال آینده در خدمت تیم ملی فوتسال خواهم بود/ فعلا با گیتی پسند قرارداد دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده مربی تیم گیتی پسند پس از دیدار تیمش مقابل دانشگاه ٱزاد گفت: اتفاقات فوتبال و فوتسال همین است ممکن است در چند ثانیه گل بخوری و متاسفانه ما در ۴۷ ثانیه پایانی گل خوردیم و بعد از آن هم موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد ولی تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده مربی تیم گیتی پسند پس از دیدار تیمش مقابل دانشگاه ٱزاد گفت: اتفاقات فوتبال و فوتسال همین است ممکن است در چند ثانیه گل بخوری و متاسفانه ما در ۴۷ ثانیه پایانی گل خوردیم و بعد از آن هم موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی بعدی بهتر و بهتر شویم.
وی افزود: تیم دانشگاه آزاد پرمهره است و یکی از تیم های خوب لیگ است و جایش اینجای جدول نیست. هفته قبل هم ۳ بر یک از تاسیسات جلو بود و در دو دقیقه آخر گل خورد.
هاشم زاده در خصوص قراردادش با تیم ملی عنوان کرد: من از سال بعد قراردادم را با تیم ملی می‌بندم و فعلا در خدمت گیتی پسند هستم و امیدوارم تیم ملی فوتسال بتواند مثل قبل با قدرت ادامه دهد.
مربی تیم گیتی پسند در پایان خاطر نشان کرد: کاری به بقیه رقبا نداریم و همه برای ما محترم هستند ولی ما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌ها برنده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

هفته ی قبل که ۱۱ تا ازحفاری خورد فقط میخاید بگید کم نیاوردید خخخ