کد خبر : 89012
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 21:19
-

سلطانی:شاهکار داوری را شاهد بودیم/ برای اعلام نتیجه بازی پنجاه دقیقه مشورت کردند!/ گل سالم ما رد شد

سلطانی:شاهکار داوری را شاهد بودیم/ برای اعلام نتیجه بازی پنجاه دقیقه مشورت کردند!/ گل سالم ما رد شد

علی‌اکبر سلطانی سرمربی بالان‌صنعت شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درخصوص اتفاقات دیدار تیمش مقابل شهرداری رشت در هفته دهم لیگ دسته یک که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد:بنده اعتراض رسمی خودم را به آقای نظری مسئول چیدمان داوری کشور اعلام کردم. ایشان هم بنده خدا اعلام کردند

علی‌اکبر سلطانی سرمربی بالان‌صنعت شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درخصوص اتفاقات دیدار تیمش مقابل شهرداری رشت در هفته دهم لیگ دسته یک که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد:بنده اعتراض رسمی خودم را به آقای نظری مسئول چیدمان داوری کشور اعلام کردم. ایشان هم بنده خدا اعلام کردند ۶ مسابقه لیگ برتر را رها کرده و پیگیر داوری دیدار شما و تیم شهرداری رشت بودم و واقعا برای خودمان هم عجیب است و نباید چنین اتفاقی می‌افتاد.

وی گفت:ما پس از اینکه گل سوم را زدیم و توپ وارد دروازه شد، سوت پایان به صدا درآمد اما داوران گفتند ما باید مشورت کنیم و معلوم نیست گل بوده و یا نبوده است. آن‌ها برای اعلام نتیجه بازی پنجاه دقیقه مشورت کردند!

سرمربی بالان صنعت تصریح کرد:در نهایت هم نماینده فدراسیون آمد و به ما گفت داوران گل اعلام نکرده‌اند و خواهشا خودتان را کنترل کنید. از نماینده فدراسیون پرسیدم که آیا وقتی توپ وارد دروازه می‌شود و همزمان سوت پایان به صدا درمی‌آید مگر می‌شود گل را رد کرد؟! وقتی توپ از خط دروازه رد شد، سوت پایان نیز به صدا درآمد.

کجای دنیا چنین صحنه‌ای را گل اعلام نمی‌کنند؟! حتی آقای نظری به بنده گفته‌اند فیلم بازی را دارید تا بازی را دوباره برگزار کنیم که در پاسخ به ایشان گفتم تیم ما مهمان بوده و کسی مطمئنا فیلم را به ما نخواهد داد و ناظران داوری و نماینده فدراسیون کاملا صحنه را دیده‌اند. طبیعتا مسئولان میزبان فیلم را به ما نخواهند داد.

وی ادامه داد:آقای نظری خوشبختانه شدیدا پیگیر موضوع هستند. ظاهرا شخصی به‌نام فردوس معصومی که از ناظران داوری کشور است، در سالن حضور داشته و ایشان هم گفته‌اند گل صددرصد درست بوده و این مطلب به گوش آقای نظری رسیده‌است. خدا شاهده حتی تماشگران رشتی هم اعتقاد به گل بودن توپ داشته‌اند.

برایم جای سوال است چرا داوران این صحنه را گل اعلام نکرده‌اند؟! کجای دنیا می‌گویند مشورت می‌کنیم تا نتیجه را اعلام کنیم و پنجاه دقیقه طول می‌کشد؟!

سلطانی در پایان اظهار کرد:از اشتباهات داوری خسته شده‌ایم. زحماتمان را به این راحتی بر باد می‌دهند. با سختی فراوان و با وجود هزینه‌های بالا در مسابقات شرکت می‌کنیم. امیدوارم این اتفاقات  کمتر شود چرا که در این فصل ۸،۹ بار به ضرر ما سوت زده شده است. اما این بازی شاهکار داوری بوده است و امیدوارم مسئولان پیگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.