کد خبر : 88936
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 10:39
-

صمیمی:پیروزی مقابل تاسیسات ۶ امتیازی بود/کم‌ترین گل خورده هم در اختیار تیم ماست

صمیمی:پیروزی مقابل تاسیسات ۶ امتیازی بود/کم‌ترین گل خورده هم در اختیار تیم ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر اظهار داشت: تماشاگران ما در دیدار با تاسیسات فوق‌العاده از ما حمایت کردند و به نظر من یکی از دلایل اصلی پیروزی ما تماشاگران حاضر در سالن بودند. وی ادامه داد: بعد از شکست مقابل تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر اظهار داشت: تماشاگران ما در دیدار با تاسیسات فوق‌العاده از ما حمایت کردند و به نظر من یکی از دلایل اصلی پیروزی ما تماشاگران حاضر در سالن بودند.

وی ادامه داد: بعد از شکست مقابل تیم یاسین‌پیشرو قم، در فاصله بین دو بازی تمرکز کردیم تا بتوانیم شکست هفته قبل را جبران کنیم. بازی مقابل تاسیسات برای ما حکم ۶ امتیاز را داشت و توانستیم با یک بازی منطقی، حریف را شکست دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون تصریح مرد: کادر فنی تاسیسات از لحاظ فنی در سطح خیلی بالایی است و امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ مقابل حریفان سرسخت پیروز شویم.

صمیمی خاطرنشان کرد: ما در ادامه لیگ ۲ بازی خیلی سخت مقابل تیم‌های حفاری در اهواز و گیتی‌پسند در تبریز داریم و به آینده هم امیدوار باشیم چون انسان به امید زنده است.

وی در پایان صحبت‌هایش نسبت به عملکردش در تیم باشگاهی و ملی خاطرنشان کرد: من از اولین جلسه‌ای که به تبریز آمدم، تلاش کردم که بازی‌های خوبی انجام دهم و حتی کم‌ترین گل خورده هم در اختیار تیم ماست و تلاش می‌کنم که این عنوان را ادامه بدهم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حميد یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به کمترین گل خورده جام نمیدن یادت باشه جوون

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

تعداد کم گل خورده ات به این دلیل است که همه بازیکنان در دفاع کمک موثر ی میکنند واین از سیاست های آقای افضل میباشد و دلیل برتر بودن شما نمیباشد زیرا از شما فنی تر وبهتر هم بسیار است.

عشق.گیتی یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

خوشگله بگم جاوید یه لایی دیگه بهت بزنه