کد خبر : 88996
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 12:05
-

عبدالهی:طرح و توسعه جمعی از مشکلات را دارد نه مالی یا فنی/قرارداد مالی ندارم،دوستانه آمدم

عبدالهی:طرح و توسعه جمعی از مشکلات را دارد نه مالی یا فنی/قرارداد مالی ندارم،دوستانه آمدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبداللهی سرمربی کهنه‌کار تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین درپایان دیدار این تیم مقابل ارژن فارس که با باخت ۵ بر یک تیمش همراه بود، با خبرنگار ما مصاحبه‌ای را انجام داد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید: در خصوص بازی برای ما توضیح دهید: در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود عبداللهی سرمربی کهنه‌کار تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین درپایان دیدار این تیم مقابل ارژن فارس که با باخت ۵ بر یک تیمش همراه بود، با خبرنگار ما مصاحبه‌ای را انجام داد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:
در خصوص بازی برای ما توضیح دهید:
در نیمه نخست یک بازی تقریبا پایاپای رو شاهد بودیم. بجز ۱۰ دقیقه ابتدای بازی که بچه‌ها یک مقداری سردرگم بودند. که این موضوع نیز برای تیم‌های انتهای جدولی تا حدودی طبیعی است. تیم‌های انتهای جدول به دنبال این هستند که امتیاز از دست ندهند و همین موضوع باعت ایجاد استرس در کل تیم می‌شود. این استرس نیز به داخل زمین منتقل می‌شود. تا استرس از روی تیم برداشته شود مقداری طول می‌کشد. از زمانی که کادر من وارد تیم شده‌است به دنبال کار کردن بر روی بحث روحی و روانی بچه‌ها بوده است. شما نگاه کنید از زمان حضور من زمان نقل و انتقالات تمام شده بود و لیست ما نیز پر بود و نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم. پس فقط باید با همین بچه‌ها کار می‌کردیم. خدا خیر بدهد به کسانی که این تیم را به این صورت بستند. فکر نکنم بهترین مربی دنیا هم بتواند این تیم را با این شرایط جمع کند. در خصوص نیمه دوم هم دید که بعد از گل‌های دوم و سوم ما روی به سیستم پاورپلی آوردیم تا بتوانیم گل بزنیم. ولی خوب از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و گل‌های بعدی را خوردیم که طبیعی بود.
شما به استفاده از سیستم پاورپلی اشاره کردید. ولی در این سیستم مشکل زیاد داشتید و دو گل دریافت کردید و بارها دروازه تیم تهدید شد. حتی در مواقعی امید بال‌افکن به صورت خودجوش جلو می‌آمد و شما در کنار زمین اشاره می‌کردید که به عقب بازگردد. آیا برنامه‌ای برای این سیستم داشتید؟
ما در تمرینات بر روی این سیستم کار کرده بودیم. ولی مشکل اصلی اینجاست که ما تاکنون یک تمرین با نفرات کامل انجام نداده‌ایم. وقتی بازیکن مشکل دارد و نمی‌تواند سر تمرین بیاید چطور تمرین کامل برگزار کنید؟ در تمرینات پاورپلی ما مجبوریم از کادر فنی یا در بخش دفاع یا هجوم استفاده کنیم. طبیعی بود وقتی عقب هستیم مجبور به استفاده از این تاکتیک هستیم. اگر بچه‌ها از موقعیت‌ها به وجود آمده از این تاکتیک خوب استفاده می‌کردند این نتیجه در آخر بازی رقم نمی‌خورد.
این دومین شکست سنگین در دو هفته متوالی است. با این شرایط ادامه مسیر را برای طرح و توسعه چگونه می‌بنید؟
در خصوص شکست هفته پیش می‌توانم بگویم که مشکل داوری نیز دخیل بود. وقتی ما ۳ بر یک عقب بودیم خطای ششم تیم حریف را نگرفت و همان را به آن‌ها داد که دقیقا همان توپ به گل چهارم تیم ساری تبدیل شد. در واقع تیم داوری در شکست سنگین ما دخیل بود. شما نگاه کنید ما این هفته نیز باختیم ولی آیا از داوری حرف زدیم؟ ولی در کل ادامه این روند به این شکل خیل سخت است. هیچ کس به ما کمکی نمی‌کند. تیم و آقای واعظی واقعا تنها هستند. آقای واعظی با صحبت‌هایی که با ایشان شد وارد فوتسال شدند و قبول به تیم‌داری کردند. ولی قرار بوده ایشان بخشی از هزینه‌های تیم را متقبل شوند نه کل هزینه‌ها را. همان زمانی هم به هیئت فوتبال آمدند گفتم که استان توانایی تیم لیگ برتری ندارد. اگر شما می‌خواهید تیم‌داری کنید از لیگ یک شروع کنید که پتانسیل بازیکن بومی را در آن سطح داریم. اما به هر روی ایشان را مجاب به تیم‌داری در لیگ برتر کردند. رفتند بازیکنانی را آوردند که ۳ -۴ سال دور از فوتسال بودند و یک تیم دوستانه تشکیل دادند و نیم فصل از کار خارج شدند. متاسفانه پشت آقای واعظی را خالی کردند و ایشان ماندند با این تیم و کلی مشکلات. ما مشکل بازیکن و نفر داریم. در این بازی از کلی بازیکن امید استفاده کردیم. آیا لیگ برتر فوتسال ایران با این سطح جای بازی کردند این تعداد بازیکن امید است؟ ما بخاطر مشکل مالی با اتوبوس شرکت واحد به ساری رفتیم. آیا این در شان لیگ برتر فوتسال است؟ ما دو هفته بعد در خارج از خانه و با دبیری و یاسین پیشرو بازی داریم. با این شرایط به نظر نرویم خیلی بهتر است.
بنظر شما تیم در آستانه خروج از لیگ برتر است؟
این موضوع را آقای واعظی و دوستانشان باید تصمیم بگیرند. من یک مربی هستم که از من خواسته شده تا به تیم کمک کنم. بگویند تمرین هست می‌آیم. من از وقتی آمدم احساس کردم می‌توانم به تیم کمک کنم. ما فقط بر روی روحی و روانی کار کردیم که متاسفانه جواب نمی‌دهد.
پس شما به عنوان مربی تیم امیدی به آینده و بهبود شرایط ندارید؟

با این شرایط نه. ما روند رو به رشدی داشتم. در اصفهان و مقابل گیتی پسند تا دقیقه ۳۰ بازی ۲ بر ۲ مساوی بودیم. از آن دقیقه بدن بچه‌ها خالی کرد و باختیم. مقابل مقاومت در قزوین به گواه همه فوق‌العاده بازی کردیم و می‌توانستیم با اختلاف بالا پیروز بازی باشیم که متاسفانه ۲ بر یک باختیم. در ساری نیز مشکلات داوری تیم را زمین‌گیر کرد. ولی در این بازی اصلا خوب نبودیم.
شما مشکلات تیم را فقط مسائل روحی و روانی و مسائل و مشکلات مالی و کبود بازیکن می‌دانید؟ بنظر شما این تیم مشکل فنی ندارد؟
ما مجموعه ای از مشکلات را داریم. کمبود بازیکن داریم، مشکل عدم تمرین داریم، مشکل مالی داریم، مشکل عدم بازیکن در پست‌های مختلف داریم و … . یک مشکل نیست که برویم حل کنیم. تمام این مشکلات باعث مشکل فنی هم می‌شود. اگر یک مشکل بود حل می‌کردیم. ولی جمعی از مشکلات است. من اعتقاد داریم هر گوشه کار را می‌گیریم یک گوشه دیگر در می‌رود. من در اختیار مدیرعامل می‌گذارم. اگر من اشتباهی آمدم تصمیم بگیرد. هرچند من نه قرارداد مالی دارم نه چیزی، بلکه دوستانه و فقط برای کمک آمدم.
شما وقتی تیم را تحویل گرفتید از این مشکلات خبر نداشتید؟
چرا خبر داشتم. ولی به من از سوی آقای باجیوند تکلیف شد. ایشان گفتند بنظر ما شما می‌توانید به تیم کمک کنید. فکر می‌کردند چون دو تا از برادران من در تیم هستند با حضور من مشکل مالی آن‌ها و دوستان‌شان حل می‌شود. من همین‌جا از بچه‌ها تشکر می‌کنم. ولی بضاعت ما همین‌قدر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مربي مجاني یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

کاملا غیر فوتسال هستید
خیلی زحمت کشیدی آمدید

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

زمین کجه را نگفتید

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

زمین هم کجه