کد خبر : 89004
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 12:27
-

لک:شنیده بودیم کمیته استیناف رای را به نفع ما صادر کرده اما گفته می شود این رای دوباره تغییر کرده است/از کاظمی خبری ندارم/ با بازیکنان حاشیه ساز تیم برخورد جدی کردم

لک:شنیده بودیم کمیته استیناف رای را به نفع ما صادر کرده اما گفته می شود این رای دوباره تغییر کرده است/از کاظمی خبری ندارم/ با بازیکنان حاشیه ساز تیم برخورد جدی کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره متوقف شدن تیمش مقابل تیم قعرجدولی دانشگاه اظهار کرد: قبل از بازی هم به بازیکنانم تاکید کرده بودم که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و معمولا تیم های پایین جدولی تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارند. ما بازی را خوب شروع کردیم و جلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره متوقف شدن تیمش مقابل تیم قعرجدولی دانشگاه اظهار کرد: قبل از بازی هم به بازیکنانم تاکید کرده بودم که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و معمولا تیم های پایین جدولی تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارند. ما بازی را خوب شروع کردیم و جلو هم افتادیم اما با توجه به نوع بازی حریف، نیازی به حمله نداشیم و باید مدیریت می کردیم که این اتفاق نیفتاد. در نهایت اشتباهات فردی و احساسی بازی کردن باعث شد دو امتیاز را از دست بدهیم. البته داور هم یک پنالتی مشکوک برای حریف گرفت و ما هم دو پنالتی را در جریان بازی از دست دادیم. با این حال در مسابقات لیگ که فرسایشی است، چنین اتفاقاتی می‌افتد و امیدوارم دیگر تکرار نشود. شرایطمان در جدول فعلا خوب است اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

وی در ادامه درباره درگیری بازیکنانش در جریان بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: روی صحنه‌ای در نیمه اول که برای تیم حریف کرنر گرفته شد، بین مورنو و افشار صحبتی پیش آمد. این دو که زبان همدیگر را نمی‌دانند و یکی از آنها دستش را به علامت سکوت بالا برد که اصلا کار خوبی نبود. من بلافاصله هر دو بازیکن را بیرون کشیدم و در رختکن هم به هر دو تذکر جدی دادم. در نیمه دوم هم بازیکن دیگری بعد از تعویض کاور را به زمین پرت کرد که البته من این صحنه را ندیدم اما با او هم بعد از بازی برخورد جدی کردم. به هر حال این اتفاقات در شرایطی که جو تیم، احساسی است، طبیعی بوده و پیش می آید.

سرمربی گیتی پسند خاطرنشان کرد: ما در جریان بازی پنالتی خراب کردیم که ناشی از همین اتفاقات است و بازیکن وقتی تمرکزش را از دست می‌دهد،‌ نمی‌تواند در ضربات آخر به خوبی عمل کند. دیروز دو بازیکن با تجربه ما پنالتی از دست دادند در حالی که همیشه این توپ‌ها را گل می‌کردند. بازیکنان باید بدانند موفقیت یک تیم بستگی به زحمات کل تیم دارد و اگر یکی از آنها بخواهد مشکلی ایجاد کند، زحمت کل تیم ضایع خواهد شد. ما دیروز مدل بازی را با توجه به شرایط موجود عوض کردیم و بازیکن نباید به این موضوع معترض باشد.

گیتی پسند در حال حاضر با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار دارد اما باید در هفته های پایانی لیگ به مصاف رقبای اصلی خود یعنی مس، دبیری و تاسیسات دریایی برود. رضا لک در این باره مطرح کرد: ضمن احترام به سایر تیم‌ها باید بگویم، ایجاد انگیزه برای بازیکنانم کار سختی نیست و آنها مقابل تیم‌های مدعی انگیزه‌های شخصی بسیاری دارند. اتفاقا من از بازی با تیم های مدعی نمی‌ترسم و بیشتر نگران تیم های پایین جدولی هستم.

وی همچنین درباره غیبت افشین کاظمی در تمرین‌های تیمش بیان کرد: هنوز موفق نشدم با وی صحبت کنم و در تمرین ها هم شرکت نکرده است. فعلا ما هم بلاتکلیفیم.

لک در پایان به صادر نشدن رای بازی تیمش با حفاری هم اعتراض کرد و گفت: در ورزش قهرمانی نمی‌توان با کدخدا منشی کارها را جلو برد. آقایان می‌خواهند همه مشکلاتی که در فوتبال و فوتسال بوده را در ماجرای گیتی پسند تمام کنند. ما شنیده بودیم کمیته استیناف رای را به نفع ما صادر کرده اما گفته می شود این رای دوباره تغییر کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

ضعیفترین مربی لیگ و ترسوترین

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

عجب برخوردهای جدی!
خیلی جالب و حرفه ای است که یک سرمربی بعد از حدود۲۰ روز هنوز نتوانسته با بازیکن تیمش که قرارداد حرفه ای داره و پول فوق حرفه ای گرفته حتی تلفنی صحبت کنه
حالا حضور در تمرینات پیشکش
البته بلافاصله بعد از این کامنت یکی میاد و الکی صحبت میکنه که ما با کاظمی مرتب در تماس هستیم و او با نظر ما دوره درمان را میگذراند و با هماهنگی مرخصی رفته!

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

بابا طرف دوپینگ کرده
فقط منتظر ابلاغ محکومیتشه

امير یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

یعنی چی از کاظمی خبر ندارم پس تو چی کاره اون تیمی

نام یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

پسره آقای جنتی علی عابدین کامنت بزار بخندیم ….خخخخ?????

محسن یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

عابدین بدو کامنت??

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

والا ما تا حالا نه دیدیم عابدین مصاحبه کنه نه تو این سایت بیایم با اسم عابدین داری گنده میشیا حالا هرکی هستی.