کد خبر : 89050
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 11:01
-

بلو: تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد / با حمایت هواداران، کاپ قهرمانی را به تبریز می آوریم

بلو: تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد / با حمایت هواداران، کاپ قهرمانی را به تبریز می آوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا لوز درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت:از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم چون خوب بازی کردیم. در لیگ ایران بازیکنان خوبی بازی می‌کنند و لیگ سختی داریم اما هنوز بازی‌ها تمام نشده و امیدوارم در بازی بعدی مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا لوز درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت:از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم چون خوب بازی کردیم. در لیگ ایران بازیکنان خوبی بازی می‌کنند و لیگ سختی داریم اما هنوز بازی‌ها تمام نشده و امیدوارم در بازی بعدی مثل این بازی قدرتمند ظاهر شویم.

وی با اشاره به دو گلی که به ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحالم. وقتی که گل زدم لوگوی مس سونگون روی پیراهنم را بوسیدم. ما یک تیم خوب هستیم و لیاقت قهرمانی را داریم.

بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس درباره بازی بعدی تیمش تصریح کرد: امیدوارم این بازی را هم ببریم. بازی های بعدی برای ما بسیار مهم است و ما به پیروزی در این بازی ها نیاز داریم و مقابل گیتی‌پسند هم قوی ظاهر می‌شویم.

«بلو» در پایان گفت: بازی مقابل تأسیسات دریایی برای من بسیار خوب و جذاب بود. هواداران حاضر در سالن هم خیلی خوب بودند و امیدوارم بتوانیم با تشویق و حمایت آنها کاپ قهرمانی را به تبریز بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.