کد خبر : 89040
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 9:40
-

رعدی: به بعضی از بازیکنانم بیش از حد اعتماد کردم/مقصر شکست سنگین مقابل شهرداری ساوه من هستم

رعدی: به بعضی از بازیکنانم بیش از حد اعتماد کردم/مقصر شکست سنگین مقابل شهرداری ساوه من هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از شکست سنگین تیمش برابر شهرداری ساوه در خانه حریف اظهار داشت: بازی را خوب و تهاجمی شروع کردیم اما بعد از گذشت چند دقیقه روی چند اشتباه سه گل بد دریافت کردیم.  وی افزود: در نیمه دوم هم با برنامه هایی که داشتیم اختلاف را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از شکست سنگین تیمش برابر شهرداری ساوه در خانه حریف اظهار داشت: بازی را خوب و تهاجمی شروع کردیم اما بعد از گذشت چند دقیقه روی چند اشتباه سه گل بد دریافت کردیم.

 وی افزود: در نیمه دوم هم با برنامه هایی که داشتیم اختلاف را به حداقل رساندیم اما باز هم با چند اشتباه اختلاف زیاد شد تا نتوانیم به اهدافی که قبل از بازی داشتیم برسیم.

 رعدی در واکنش به این موضوع که اتخاذ تاکتیک پاورپلی در زمانی که تیمش با نتیجه ۵ بر ۳ از حریف عقب بود، اثر معکوس داشت، گفت: این نظریه برایم محترم است اما ما در طول هفته گذشته سه جلسه تمرینی مان را به پاورپلی اختصاص داده بودیم و می دانستیم می خواهیم چکار کنیم. اتفاقاً این تصمیم را در کادر فنی گروهی گرفتیم و همگی موافق پنج نفره کردن بودیم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که گل های بدی را در اواخر بازی دریافت کردیم.

 وی ادامه داد: تحلیل قضایا بعد از به وقوع پیوستن آنها کار سختی نیست. اما در آن لحظه که تیم به گل نیاز دارد باید تصمیمی اتخاذ کرد که در من و همکارانم به این جمع بندی رسیده بودیم که باید پاورپلی کنیم.

 وی اذعان داشت: مقصر این شکست من هستم و تمام مسئولیت آن را می پذیریم چرا که به بعضی از بازیکنانم بیش از حد اعتماد کردم و چوب این اعتماد زیادم را می خورم.

 وی در خصوص دیدارهای آتی شهروند در لیگ نیز گفت: شش بازی داریم. سه بازی در خانه و سه بازی هم در خارج از خانه که اکثر تیم های رقیب مان یا برای قهرمانی تلاش می کنند یا برای سقوط نکردن می جنکند. این کار ما را دشوار می کند اما مطمئنم اگر از همه پتانسیل هایمان استفاده کنیم می توانیم اکثر امتیازات را کسب کنیم و در پایان فصل جایگاهی بهتر از رده فعلی در جدول بدست بیاوریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

حیاکن رهاکننابود بااین بازیکنا که داری هیچ کاری نمیکنه

قدیمی دوشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

رتبمون تا الان خوب و کسیم منکر نیست اما دیگه بعضی نتیجه ها واقعا شرم اور بود اقای رعدی بازی بعدی اعتراض می کنیم چون ما تحملون واسه نتایج تحقیرامیز تموم شده