کد خبر : 89200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 15:39
-

حلاجی:از خبر انحلال تیم فوتسال تاسیسات تعجب کردم/ هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما هزینه نکرده است/مذاکره ای با شمسایی نداشته ایم

حلاجی:از خبر انحلال تیم فوتسال تاسیسات تعجب کردم/ هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما هزینه نکرده است/مذاکره ای با شمسایی نداشته ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره خبر انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال، گفت: نمی دانم این حرفها از کجا مطرح شده است. وقتی این خبر را در رسانه ها خواندم تعجب کردم. این خبر در حالی مطرح شده که از ما خواسته اند بودجه سال ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره خبر انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال، گفت: نمی دانم این حرفها از کجا مطرح شده است. وقتی این خبر را در رسانه ها خواندم تعجب کردم. این خبر در حالی مطرح شده که از ما خواسته اند بودجه سال ۱۳۹۶ را هم بریزیم و ما دو بودجه پیشنهادی هم ارائه کرده ایم.

وی افزود: وقتی مجمع می گوید بودجه سال آینده را ارائه کنید، دیگر این حرفها معنایی ندارد. نمی دانم چه کسانی و با چه هدفی این شایعه را منتشر کردند. به عنوان عضوی از مجموعه باشگاه تاسیسات از این موضوع بی اطلاعم و حتی رئیس هیات مدیره هم آنرا تکذیب کرد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات درباره اینکه گفته می شود تیم فوتسال این باشگاه به خاطر مشکلات مالی منحل می شود، خاطرنشان کرد: به جرات می گویم تا الان هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما هزینه نکرده است. ما دو سفر خارجی به قطر و تایلند داشتیم. حتی پرداختی به بازیکنان هم در حد قابل قبول و خوبی بوده است. از هیچ باشگاهی در این زمینه عقب‌تر نیستیم. متاسفانه ما را با سه تیمی مقایسه می کنند که از لیگ برتر خارج شده اند؛ در حالی که حتی هزینه های انجام شده ما با آنها قابل قیاس نیست.

حلاجی در پاسخ به این سئوال که آیا در بودجه پیشنهادی برای سال آینده، افزایش مبلغ داشته اید یا کاهش؟ تصریح کرد: ما دو بودجه ارائه داده ایم؛ در یکی از آنها، بودجه سال بعد نسبت به این فصل درصد ناچیزی افزایش داشته و در دیگری کاهشی ناچیز.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا با وحید شمسایی برای فصل آینده مذاکره ای داشته اید یا خیر؟ گفت: مذاکره ای نداشته ایم. شمسایی هم حرفی مبنی بر نبودن نزده است. البته الان زود است. فعلا مسابقات لیگ برتر باقی مانده است. خدا کند اتفاق خاصی رخ ندهد و با همین مجموعه کار را ادامه بدهیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.