کد خبر : 89266
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 21:08
-

یاسین بازیکن خاطی را دوباره بازی داد!/ برد خفیف تاسیسات در روز اعتراض شمسایی به عملکرد شاگردان/ حضور تحسین برانگیز جوانان قمی

یاسین بازیکن خاطی را دوباره بازی داد!/ برد خفیف تاسیسات در روز اعتراض شمسایی به عملکرد شاگردان/ حضور تحسین برانگیز جوانان قمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و یاسین‌پیشرو قم در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند. گزارش: تاسیسات در نبود وحید شمسایی به دنبال ۳ امتیاز این دیدار بود. در طرف مقابل یاسین‌پیشرو که در چند روز اخیر با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و یاسین‌پیشرو قم در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند.

گزارش:

تاسیسات در نبود وحید شمسایی به دنبال ۳ امتیاز این دیدار بود. در طرف مقابل یاسین‌پیشرو که در چند روز اخیر با انواع و اقسام حواشی و مشکلات روبرو شده بود، با ۸ نفر در میدان حاضر شد تا خیلی‌ها تاسیسات را از پیش برنده بدانند. روز قبل از بازی بود که ۷ تن از بازیکنان اصلی یاسین‌پیشرو به دلیل عدم دریافت مطالباتشان با این تیم به تهران نیامده بودند. این احتمال وجود داشت که آن‌ها امروز به تیم ملحق شوند اما خبری از آن‌ها نبود تا دست حیدریان برای این بازی خالی شود.

با شروع نیمه اول این بازی تیم تاسیسات دریایی نبض مسابقه را در دست گرفت و خیلی زود توسط بازیکن برزیلی‌اش به گل دست پیدا کرد. در ادامه سعید عباسی بود که توانست گل دوم را وارد دروازه یاسین‌پیشرو کند.

در نیمه دوم نیز تاسیساتی‌ها بهتر عمل کردند و موق شدند دو گل دیگر توسط عباسی و عروجی به ثمر برسانند تا اختلاف را به عدد ۴ برسانند. اما در ادامه بازی، ورق برگشت و شاگردان حیدریان توانستند با ارائه یک بازی زیبا و تکنیکی کنترل بازی را به دست بگیرند. آن‌ها ۳ گل خورده را توسط فلامرزی(۲) و محب‌علیان، جبران کردند و پس از آن نیز چند موقعیت مسلم گلزنی داشتند که با خوش‌شانسی تاسیساتی‌ها منجر به گل نشد.

این بازی زیبا و درگیرانه در نهایت با برتری ۴ بر ۳ تاسیسات دریایی خاتمه یافت.

حواشی بازی:

-با توجه به برگزاری این بازی در آخر هفته، استقبال قابل قبولی از مسابقه بعمل آمد.

-محمدحسن انصاری‌فرد، صادق درودگر، حلاجی (مدیرعامل تاسیسات) و رحمانی(مدیرعامل یاسین‌پیشرو) از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

-وحید شمسایی در این بازی حضور نداشت و از جایگاه ویژه تیمش را هدایت می‌کرد.

-مهدی زاهدی بازیکن یاسین‌پیشرو که گویا مرتکب تخلف شده و باعث بازنده شدن این تیم مقابل دانشگاه آزاد شده است، امروز هم برای یاسین‌پیشرو به میدان رفت.

-پس از به‌ ثمر رسیدن گل سوم قمی‌ها، کادرفنی تاسیسات درخواست تایم استراحت کرد. رحمانی مدیرعامل یاسین‌پیشرو از این موقعیت استفاده کرد و از جایگاه ویژه به بازیکنانش گفت: در صورت به تساوی کشاندن بازی پاداش ویژه‌ای دریافت خواهید کرد.

-بعد از به حداقل رسیدن اختلاف دو تیم، وحید شمسایی شدیدا نسبت به عملکرد شاگردانش معترض بود.وی از آن‌ها می‌خواست که کیفیت بهتری از خود ارائه دهند!

-جوانان یاسین‌پشرو که اکثر آن‌ها تا به حال برای این تیم بازی نکرده بودند، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و باعث تحسین کادرفنی و مدیریتی این تیم شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی پنجشنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

سلام یکی از گلهای تاسیسات محسن منتظمی زد ولی تو سایت شما سعید عباسی نوشته شده لطفا اصلاح بشه.