کد خبر : 89290
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 12:32
-

شمسایی: قبلا آرزوی فینال جام جهانی داشتم، الآن آرزوی نبودن بازیکنانم!/ شهامت حیدریان ستودنی است/بهتر است خانه نشین شوم

شمسایی: قبلا آرزوی فینال جام جهانی داشتم، الآن آرزوی نبودن بازیکنانم!/ شهامت حیدریان ستودنی است/بهتر است خانه نشین شوم
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: قبلا آرزو داشتم که فینال جام جهانی را ببینم که ندیدم و نتوانستم به آرزویم برسم. الان آرزوی جدیدی که دارم این است که ۷ تا از بازیکنانم نباشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بازیکن – مربی تاسیسات دریایی تهران در مورد پیروزی تیمش برابر یاشین پیشرو قم گفت: این بازی، خیلی بازی خوبی بود که عالی شروع شد و بد تمام شد . تیم ما با اختلاف چهار گل جلو بود و باید اختلاف بیشتر هم می شد . اما در آخر بازی خوب نبودیم و اختلاف به حداقل رسید و شانس آوردیم که سه گل دیگر دریافت نکردیم و بازی را نباختیم .
شمسایی در رابطه با حضور نداشتن خودش روی نیمکت و تاثیر این قضیه روی عملکرد تیمش افزود: من و کادرفنی همه با هم هماهنگ هستیم . همیشه قبل از بازی ها جلسه می گذاریم و ساعت ها با هم صحبت می کنیم و برنامه ریزی می کنیم . ما به هم اعتقاد کامل داریم . حالا این وسط یک سری کارها را بنده انجام می دهم و یک سری کارها را کادرفنی تیم . حتی هنگامی که روی نیمکت هم حضور ندارم با کادر فنی تیم ارتباط و هماهنگی لازم را دارم .  امروز سه بازیکن را نداشتیم و انتظار می رفت که سایر بازیکنان این کمبود ها را جبران کنند .
شمسایی در مورد تیم یاسین پیشرو و غیبت بازیکنان اصلی این تیم گفت: من هم‌شنیدم که چند نفر از بازیکنان تیم قم به دلیل عدم دریافت مطالباتشان در این بازی حضور پیدا نکردند . حیدریان دوست صمیمی بنده است و انسانی است که به اصول خودش پایبند می باشد و قطعا اگر این بازیکنان امروز هم می آمدند او نمی گذاشت که آنها بازی کنند . حیدریان اصول خودش را رعایت کرده است که امروز هفت بازیکن جوانش این چنین عملکردی را از خودشان نشان می دهند . باید به حیدریان تبریک گفت به خاطر شهامت و اعتقادی که به کارش دارد و وقتی که بازیکنانش هم نیامده اند باز هم با چند بازیکن جوان در زمین حاضر میشود . اصل مربیگری همین است .
شمسایی در ادامه افزود: من واقعا امیدوار هستم که یک روز ۷ تا از بازیکنان اصلی ما حضور نداشته باشند. قبلا آرزو داشتم که فینال جام جهانی را ببینم که ندیدم و نتوانستم به آرزویم برسم. الان آرزوی جدیدی که دارم این است که ۷ تا از بازیکنانم نباشند . حالا یکی مدافع حرم بشود دیگری شهید بشود و اصلا همیشه سه کارته بشوند و محروم شوند . بلکه ما هم چهار پنج نفر بشیم . حداقل قضیه این است که آن چهار پنج نفر برای تیم جانشان را هم می دهند. از بازیکنان باتجربه تیم اصلا راضی نیستم و از عملکرد آنها بسیار ناراحت هستم . آن ها باعث برگشتن نتیجه بازی شدند . قطعا با آن ها برخورد می کنم .
وی در مورد بازی‌ کردن بازیکن متخلف تیم یاسین پیشرو در بازی امروز، گفت: تخلف او به تیم ما ربطی ندارد . به من گفتند که او بازی کند من هم گفتم اشکالی ندارد. اگر قرار باشد با بازی کردن یک بازیکن شرایط تغییر کند که فایده ای ندارد . از نظر ما بازی کردن او مشکلی نداشت و فدراسیون خودش پیگیری خواهد کرد.
شمسایی به عنوان نکته پایانی افزود: در این فوتسال هر چه اتفاق می افتد مسئولیتش با مربی هست و به اسم او تمام می شود. هر وقت تیمی می بازد مربی و کادرفنی خوب نبوده است . ولی هر وقت تیم برنده می شود بازیکن ها خوب بوده اند. این گروه و کادر ما بود که سه سال متوالی قهرمان ایران و آسیا شد ولی باز هم انگار کسی آن را نمی بیند و دوست ندارند که ببینند . الان هم من تمام تمرین ها و کارها را بر مبنای همان نتایج و افکار انجام می دهم . اما اگر قرار باشد که هم تیم را هدایت کنم و هم گل بزنم و هم دفاع کنم و آخر هم اینقدر حرص بخورم ، بهتر است که بروم و خانه نشین شوم و قید پول و همه چیز را بزنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى پسند قهرمان جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

این سه سال بازیکنا تیم رو قهرمان کردن تو رفتى پزش!رو دادى الان که تیم نتایج افتضاء گرفته تو هیچ کاره شدى؟!!! پس بهتره برى خونه چون دوره سیا بازى تموم شده با این همه بازیکن و هزینه تیمت قهرمان نشه فاجعه هست!!

جعفر جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

باید ی تشکر ویژه از اقای ناظم الشریعه بکنم که با نتیجه گرفتن در جام جهانی نذاشت اقای شمسایی ب هدفش برسه که اگه میرسید فوتسال ایران با باند. بازی ایشون فنا می شد …

نام جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

شمسایی یادت باشه بار کج هیچ وقت به منزل نمیرسه!!

محمد جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

اقای شمسایی. از اینکه به خاطر اقای حیدریان راه دادید که سه گل زده شود این نشان دادن شخصیت اصلی شماست که با زد و بند نشان دادید که این فوتسال چقدر کثیف است . شما چطور حق و حقوق بچه های خود را داد ه اید شما چند در از قرار داد خود را گرفته اید که این چنین حق را به باشگاه یاشین می دهید کاشکی ما ادمها یه درصد از خداا ترس داشته باشیم تا این گونه قضاوت نکنیم مطمن باشید اگر توی این دنیا حساب و کتاب نباشد قطعا توی اون دنیا هست..یا علی

نام ... شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

خیلی آتیش گرفتی نه ؟؟؟
میوممدی سالن بازیو میدیدی ، بعدش رفتار بازیکنای تاسیسات ، بعدش رفتار وحیدو میدیدی ، بعد میگفتی راه دادی ، دم از خدا میزدی …. بس کنید بابا ، حرفای خنده دارو 🙂

نام یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

بازیکنا هم لحظه شمارى میکنند لیگ تموم شده دیگه تو رو نبینند!!دل به دل راه داره !!خخخخخخ