کد خبر : 89288
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 10:56
-

لک: آذرخش می توانست جزو ۶ تیم اول باشد/ امیدوارم با این اختلاف امتیازی، مقابل مس راحت بازی کنیم

لک: آذرخش می توانست جزو ۶ تیم اول باشد/ امیدوارم با این اختلاف امتیازی، مقابل مس راحت بازی کنیم

رضا لک در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری فوتسال ایران، درمورد پیروزی گیتی پسند مقابل آذرخش گفت: بازی خوبی بود. واقعیت این است که بازی مقابل تیم های پایین جدول که خوب بازی میکنند بسیار سخت است؛ به جهت اینکه چیزی برای از دست دادن ندارند و توانی که مقابل ما می گذارند

رضا لک در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری فوتسال ایران، درمورد پیروزی گیتی پسند مقابل آذرخش گفت: بازی خوبی بود. واقعیت این است که بازی مقابل تیم های پایین جدول که خوب بازی میکنند بسیار سخت است؛ به جهت اینکه چیزی برای از دست دادن ندارند و توانی که مقابل ما می گذارند بسیار بیشتر از بازی های قبل آن هاست. همانطور که دیدید اگر آذرخش همه بازی ها را با این قدرت بازی می کرد الان جزو ۶ تیم اول بود.
وی افزود: به هرحال با توجه به بازی هفته آینده ما نیاز داشتیم که بازی را کنترل کنیم و سه امتیاز را بدست بیاوریم. امیدوارم با این اختلافی که ایجاد شده بازی راحت تر و با کیفیت تری مقابل مس سونگون انجام دهیم.
این مربی در رابطه با کیفیت برگزاری لیگ امسال نیز افزود: امسال لیگ بسیار دشواری بود و به مراتب ازسال گذشته کیفیت بالاتری داشت. تیم ما با ۵۴ امتیاز حاشیه امنیت خیلی خوبی ندارد همانطور که پنج تیم مدعی قهرمانی هستند و این نشان می دهد که لیگ پویایی داشتیم. همچنین بعد از جام جهانی انگیزه ای برای جوانان ایجاد شد و باعث افزایش بارفنی لیگ در نیم فصل دوم شد. در کل لیگ سختی بود و امیدوارم این سختی ها برای ما خوش یمن باشد و به چیزی که حق تماشاگران اصفهانی و تیم خوبمان است برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

چرا اخه اینقدر ترسویی میشه جواب بدی فقط با بزرگای تیمت بازی میکنی؟

رسول جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

من موندم تو چطوری میسوزی که ۲۱ هفته این تیم صدرنشینه و تو اتیش گرفتی.داداش اب خنک هستا….

فرهاد جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

مشکل بعضی ها اینه که چرا خودشون تو گیتی نیستند. مشکلشون با لک یا خوراکچی یا .‌‌.. نیست. آقای علی فضله ببخشید افضل شما به فکر تیم خودت باش کاری به گیتی نداشته باش

نام ... شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۰۹

ببین چقدر تیم ضعیف کار میکنه که با ١٠ تا ملی پوش میگه اذرخش باید جز شش تیم اول باشه.تو مربی نیستی