کد خبر : 89317
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 16:34
-

پشت پرده ماجرای بازنده اعلام شدن یاسین پیشرو

پشت پرده ماجرای بازنده اعلام شدن یاسین پیشرو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته تیم یاسین پیشرو قم را به دلیل استفاده غیرمجاز از مهدی زاهدی بازنده دیدار با دانشگاه آزاد اعلام کرد. زاهدی که بازیکن تیم امید ماهان تندیس قم بوده و در نیم فصل اول برای دانشگاه آزاد به میدان می رفت. بر اساس شنیده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته تیم یاسین پیشرو قم را به دلیل استفاده غیرمجاز از مهدی زاهدی بازنده دیدار با دانشگاه آزاد اعلام کرد. زاهدی که بازیکن تیم امید ماهان تندیس قم بوده و در نیم فصل اول برای دانشگاه آزاد به میدان می رفت. بر اساس شنیده های ما یکی از مسئولان تیم ماهان تندیس که از تیم یاسین پیشرو کنار گذاشته شده، برای بازنده اعلام شدن یاسین با تیم دانشگاه آزاد همکاری کرده است.همچنین محمود قاضی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با fut5al، اعلام کرد: شکایت ما از تیم یاسین پیشرو بلافاصله بعد از بازی بوده است.

اما در این میان اشتباه عجیب سازمان لیگ نیز نکته جالب توجهی است. زاهدی بر اساس اعلام کمیته انضباطی،‌ رضایتنامه از باشگاه ماهان تندیس نداشته اما با مجوز کاظم سلیمانی سرپرست دبیر سازمان لیگ، کارت بازی برایش صادر شده است!

بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی سه باشگاه یاسین پیشرو، طرح و توسعه الوند و آذرخش بندرعباس معترض شدند اما وقتی با سلیمانی تماس گرفته شد، وی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

شرف هم چیز خوبی یه! قابل توجه برخی از دوستان

ناشناس جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

سه امتیاز قم رو مثل آب خوردن می خوان بدن ب دانشگاه اما کور خوندن

نام ... شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۳۱

این رأی فقط به نفع تیم الوند شد ، چون بهونه خوبی شد که به تبریز نرن و الکی هزینه نکنن