کد خبر : 89294
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 13:37
-

کُرد:شرایط شهروند ایده‌آل است/ادامه زندگی ورزشی‌ام را مدیون رعدی هستم/از تماشاگران پرشورمان تشکر می‌کنم

کُرد:شرایط شهروند ایده‌آل است/ادامه زندگی ورزشی‌ام را مدیون رعدی هستم/از تماشاگران پرشورمان تشکر می‌کنم

محمدرضا کُرد بازیکن جوان شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، پیرامون دیدار مقابل فرش‌آرا و شرایط شهروند و دعوت شدنش به اردوی تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن کامل این گفتگو را مشاهده کنید. وی درمورد دیدار مقابل فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: فرش‌آرا از تیم‌های خوب و پرمهره امسال

محمدرضا کُرد بازیکن جوان شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، پیرامون دیدار مقابل فرش‌آرا و شرایط شهروند و دعوت شدنش به اردوی تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن کامل این گفتگو را مشاهده کنید.

وی درمورد دیدار مقابل فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: فرش‌آرا از تیم‌های خوب و پرمهره امسال بوده و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.می‌دانستیم بازی سنگینی پیش رو خواهیم داشت. فقط به ۳ امتیاز این دیدار فکر می‌کردیم که شکرخدا به آن هم دست پیدا کردیم.

بازیکن جوان شهروند درخصوص نتایج چند هفته اخیر این تیم و شکست در دیدارهای بیرون از خانه و پیروزی در بازی‌های داخل خانه تصریح کرد: در داخل خانه به راحتی پیروز نمی‌شویم. همه تیم‌های لیگ برتر با تمام قدرت خود در بازی حاضر می‌شوند و همین مسئله کار را دشوار می‌کند. فشار بسیار زیادی روی بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم است و توقع هواداران نیز از تیم بالاست. این مسائل دست به دست هم می‌دهند و فشار روانی زیادی به ما بازیکنان وارد می‌کند. درمورد دیدارهای خارج از خانه هم باید بگویم در خیلی از بازی‌های خارج از خانه امتیاز گرفته‌ایم و عملکردمان در بازی‌های خارج از خانه به مراتب بهتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی شرایط شهروند در فصل جاری را ایده‌آل دانست و گفت: شرایط شهروند ایده‌آل است. در این فصل با بازیکنان غیربومی خوبی که جذب تیم شدند امیدوارم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. در مورد عملکرد خودم در این فصل نیز دوست ندارم نظر بدهم و باید کارشناسان و کادر تیم در این مورد نظر بدهند.

محمدرضا کُرد پیرامون دعوت شدن به اردوی جدید تیم ملی گفت: بازیکنان جوان لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همه تلاش می‌کنند که در تیم ملی حضور داشته باشند و طبیعتا من هم هرچه در توان دارم را خواهم گذاشت تا بتوانم نماینده خوبی برای شهر و استانم باشم.

وی ادامه داد:همه تلاشم را خواهم کرد که هر روز بهتر از روز قبل باشم. به آینده امیدوارم و سعی می‌کنم اهدافم را عملی کنم.

بازیکن جوان شهروند در پایان اظهار کرد: از آقای رعدی تشکر ویژه‌ای می‌کنم که در این فصل خیلی بهم کمک کردند و بعبارتی ادامه زندگی ورزشی‌ام را مدیون رعدی هستم. ایشون لطف بزرگی در حقم کردند. از خیلی‌ها در این چند سال ضربه خوردم که خوب و بدش را به خدا واگذار می‌کنم زیرا معتقدم زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. از تماشاگران پرشورمان که در روزهای خوب و بد تنهایمان نگذاشتند تشکر می‌کنم. از پایگاه خبری فوتسال هم بابت زحماتشان تشکر می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.... جمعه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

Vaaaay in pesar kheeeili khube…y sar tup zad shomare 17 ba4 farsh ara raftan jade chalus