کد خبر : 89449
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 13:35
-

اصغری مقدم:هنوز پنج تیم شانس قهرمانی دارند/نسبت به ابتدای نیم فصل، بازی های آسانتری داریم

اصغری مقدم:هنوز پنج تیم شانس قهرمانی دارند/نسبت به ابتدای نیم فصل، بازی های آسانتری داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره حاضر نشدن تیم طرح و توسعه در بازی مقابل دبیری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال گفت: ما آماده این مسابقه بودیم ولی اعلام کردند تیم طرح و توسعه نمی آید. برای همین با حضور تیم های پایه باشگاه، یک بازی تدارکاتی در همان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره حاضر نشدن تیم طرح و توسعه در بازی مقابل دبیری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال گفت: ما آماده این مسابقه بودیم ولی اعلام کردند تیم طرح و توسعه نمی آید. برای همین با حضور تیم های پایه باشگاه، یک بازی تدارکاتی در همان روز برگزار کردیم. روند تیم دبیری در هفته های گذشته خوب بود و حتی در صورت حضور حریف، آماده ادامه این روند بودیم.

وی با اشاره به توقف تیم مس سونگون در رده دوم جدول و رسیدن دبیری به یک امتیازی این تیم، گفت: روی لیگ نمی توان حساب کرد. چهار هفته ابتدایی نیم فصل اول و دوم بازی های سختی داشتیم ولی بعد از آن فشارها از روی تیم ما برداشته شد و نسبت به ابتدای نیم فصل، بازی های آسانتری داریم. در هر صورت تمرکز اول و آخر ما روی تیم خودمان است نه حریفان.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در خصوص بی نظمی های لیگ امسال هم خاطرنشان کرد: در مجموع لیگ خوبی داریم. تنها مشکل لیگ امسال این بود که چهار هفته بازی کردیم و سپس مسابقات برای حضور تیم ملی در جام جهانی تعطیل شد. بعد از آن برنامه ریزی ها خوب بوده است. می توان گفت امسال بهترین سال لیگ فوتسال ایران بوده و تا الان چهار، پنج تیم هنوز شانس قهرمای دارند.

اصغری مقدم درباره برنامه درخواستی سرمربی تیم ملی فوتسال و احتمال شروع مسابقات سال آینده از تیرماه، گفت: موافق این برنامه هستم. خیلی خوب است که برنامه لیگ از قبل مشخص شود و دیدارهای تیم ملی در مسابقات آسیایی و جام ملتهای آسیا بین نیم فصل و آخر فصل برگزار شود. در اینصورت می توانیم خیلی راحت برای لیگ برنامه ریزی کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.