کد خبر : 89436
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 11:03
-

توسلی: کیفیت لیگ فوتسال فدای کمیت آن شده است/ علاقه ندارم در یک بازی ۲۴ گل بزنیم

توسلی: کیفیت لیگ فوتسال فدای کمیت آن شده است/ علاقه ندارم در یک بازی ۲۴ گل بزنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی اظهار داشت: این هفته بازی بسیار حساسی با تیم ملی‌حفاری داشتیم. بازی که برای بازیکنان دانشگاه آزاد مهم بود. باتوجه به باختی که در دور رفت داشتیم همه بازیکنان هم قسم شده بودیم تا در دور برگشت این شکست را جبران کنیم. وی ادامه داد: متاسفانه در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی اظهار داشت: این هفته بازی بسیار حساسی با تیم ملی‌حفاری داشتیم. بازی که برای بازیکنان دانشگاه آزاد مهم بود. باتوجه به باختی که در دور رفت داشتیم همه بازیکنان هم قسم شده بودیم تا در دور برگشت این شکست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در لیگ امسال امتیازاتی را از دست دادیم که باعث شد از قهرمانی لیگ دور شویم. واقعیت این است که مقصر این اتفاق هم خودمان هستیم. تیم تمرینات خوبی دارد. کادرفنی به خوبی تیم را هدایت می‌کند و باشگاه شرایط ایده آلی را برای ما فراهم کرده است اما نتوانستیم از این شرایط استفاده کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان افزود: تساوی برابر تیم سایپا شوک بزرگی برای ما بود. برای پیروزی برابر این تیم حاضر شدیم اما تنها یک امتیاز به دست آوردیم. در آبادان هم نتوانستیم امتیازی کسب کنیم و به این ترتیب از صدرنشینی فاصله گرفتیم. با این شرایط برابر تیم ملی‌حفاری حاضر شدیم. در واقع جبران کل لیگ را در این بازی کردیم و با نتیجه ۱۰ بر یک صدرنشین جدول را شکست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای تیم ملی‌حفاری و بازیکنانش دارم اما در بازی دور رفت هم حق ما شکست نبود. در سه دقیقه پایانی بازی نتیجه را واگذار کردیم.در بازی دور برگشت ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. همه بازیکنان تیم خوب بودند و این پیروزی نتیجه کار تیمی بود.

وی تاکید کرد: تیم دانشگاه آزاد بهترین خط حمله، بهترین دفاع و خانم گل را دارد اما نمی‌تواند قهرمان شود. این خیلی ناراحت کننده است.

توسلی تصریح کرد: به نظرم لیگ امسال به نسبت پارسال ضعیف‌تر بود. اگرچه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر شده اما کیفیت لیگ پایین آمده است.به شخصه علاقه ندارم در یک بازی ۲۴ گل بزنیم این رقابت جذابی نیست. اما در لیگ امسال بارها چنین نتایجی به دست آمد.

دروازه‌بان‌تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد گفت: ابتدای لیگ تیم‌ها با شوق و ذوق وارد مسابقات می‌شوند اما در میانه راه از لیگ کناره‌گیری می‌کنند. حذف این تیم‌ها باعث می‌شود تا امتیازهایی که برابر آنها به دست آوردیم را از دست بدهیم این در حالی است که برای حاضر شدن برابر این تیم‌ها کلی هزینه کردیم.

وی یادآور شد: برای بازی برابر شهرداری تبریز به این شهر رفتیم اما تعداد بازیکنان این تیم ۵ نفر بود. دقیقه ۸ بازی یکی از بازیکنان این تیم مصدوم شد. ما هم برای این که تعادلی در  بازی ایجاد کنیم ابتدا با ۵ بازیکن بازی را شروع کردیم. در نهایت این بازی نیمه تمام رها شد. امیدوارم در این فضا اسپانسرها تمایل خود را برای تیم‌داری در لیگ برتر از دست ندهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.