کد خبر : 89446
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 13:02
-

شمسایی: یاسین‌پیشرو می‌توانست مقابل ما پیروز شود/ تیمی که در یک دیدار شرکت نمی‌کند باید حذف شود

شمسایی: یاسین‌پیشرو می‌توانست مقابل ما پیروز شود/ تیمی که در یک دیدار شرکت نمی‌کند باید حذف شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل یاسین‌پیشرو قم عنوان کرد: بازی‌ را خوب شروع کردیم و خوب هم به پایان رساندیم. در ابتدایی بازی چهار گل پیش‌ افتادیم و می‌توانستیم اختلاف‌مان را بیشتر هم کنیم. نبودن چند بازیکن یاسین‌پیشرو انگیزه را نزد بازیکنان ما کُشته بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل یاسین‌پیشرو قم عنوان کرد: بازی‌ را خوب شروع کردیم و خوب هم به پایان رساندیم. در ابتدایی بازی چهار گل پیش‌ افتادیم و می‌توانستیم اختلاف‌مان را بیشتر هم کنیم. نبودن چند بازیکن یاسین‌پیشرو انگیزه را نزد بازیکنان ما کُشته بود و فکر می‌کردیم خیلی راحت می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

وی افزود: شروع خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را به هفت یا هشت گل هم برسانیم اما دروازه‌بان حریف خیلی خوب کار کرد. در ادامه یاسین‌پیشرو به بازی برگشت و حتی می‌توانست بازی را به تساوی هم بکشاند و برنده هم شود. خوشبختانه در روزی که خیلی از عملکرد بازیکنانم ناراحت بودم توانستیم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

سرمربی تأسیسات در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیمش با وجود داشتن شانس، امیدش را کمی برای قهرمانی از دست داده است، تصریح کرد: کم نه، تیم ما کاملاً امیدش را از دست داده است. روی کاغذ هنوز شانس داریم اما برای من تمام شده است. قبلاً هم گفتم زمانی قهرمانی را از دست دادیم که به دانشگاه آزاد و ارژن باختیم نه الان. به طور کلی سال ۹۵  به لحاظ ورزشی برای من سال خوبی نبود. درست است در فوتسال قرار نیست همیشه برنده باشیم و بزرگترین مربیان دنیا هم بعد از دو سال قهرمانی یک عقب نشینی داشته‌اند اما چیزی که برای من اهمیت دارد این است که تا آخرین لحظه تلاشم را بکنم و نا امید نشوم.

شمسایی در ادامه با اشاره به اینکه این هفته مهمترین هفته برای تمام تیم‌ها است گفت: این هفته با حفاری بازی داریم. حفاری با بازیکنانی که دارد باید در کورس باشد و حتی به قهرمانی برسد اما آنها هم مثل ما شرایط خوبشان را از دست داده‌اند. فکر می‌کنم تیم‌های اول تا پنجم جدول در پایان این هفته مشخص شوند.

وی در خصوص اعتراض برخی تیم‌ها نسبت به رأی کمیته انضباطی و  انصراف تیم طرح و توسعه از بازی مقابل دبیری تبریز، اظهار داشت: تیمی که در یک دیدار شرکت نمی‌کند را باید به طور کامل از گردونه رقابت‌ها حذف کرد، چون این کار در حال اپیدمی شدن است. با تمام احترامی که برای تیم طرح و توسعه قائل هستم اما این حرکت خیلی زشت است. لیگ اهمیت زیادی دارد و همه باید به آن احترام بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۴۳

سلطان وحید شمسایی تو هنوز میتونی قهرمان لیگ بشی. ناامید نشو سلطان ما پشتت هستیم تو فقط برو جلو. این هفته با بردن حفاری و هفته های بعد بفیه تیمها قهرمانید

نام یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

بابا این تاسیسات دست یک کور مادرزاد بود الان قهرمان میشد با این همه هزینه و ریخت و پاش از بین المال حالا این شمسایى داره با این همه زد و بند چهارم میشه !!خجالت داره بخدا

حاتمی یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۵:۳۳

چوب خداصداندارد.تاوان زدوبندهاوحق کشی هارامیدی