کد خبر : 89456
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 16:40
-

منصوری: به کفاشیان گفتیم برای افزایش سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا با AFC صحبت کند

منصوری: به کفاشیان گفتیم برای افزایش سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا با AFC صحبت کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد برگزاری مسابقات فوتسال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما دو سه سال پیش، یک بار جام حذفی را برگزار کردیم که ساز و کارش آماده نبود. اگر ساز و کارش فراهم بود، این رویه را در سال‌های بعد نیز ادامه می‌دادیم. در هیئت رئیسه سازمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد برگزاری مسابقات فوتسال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما دو سه سال پیش، یک بار جام حذفی را برگزار کردیم که ساز و کارش آماده نبود. اگر ساز و کارش فراهم بود، این رویه را در سال‌های بعد نیز ادامه می‌دادیم. در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، درباره برگزاری دوباره این تورنمنت صحبت‌هایی شد که هنوز قطعی نشده و با باشگاه‌ها هم حرفی در این باره نزده‌ایم. ما می‌خواهیم به جای رده بزرگسالان، رده سنی زیر ۲۳ سالِ تیم‌ها در این مسابقات شرکت کنند، اما برگزاری این تورنمنت هنوز قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه قهرمان جام حذفی سهمیه آسیایی ندارد، گفت: ما تنها یک سهمیه داریم که آن نیز برای قهرمان لیگ برتر است و نمی‌دانیم برای قهرمان جام حذفی چه چیزی در نظر بگیریم. قهرمان جام حذفی توقع دارد مانند قهرمان لیگ، به جام باشگاه‌های آسیا برود و با آقای کفاشیان هم صحبت کردیم که پیشنهاد افزایش سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بدهد و قرار شد او این پیشنهاد را با AFC در میان بگذارد. قهرمان جام حذفی را یا باید به یک تورنمنت جهانی یا به جام باشگاه‌های آسیا بفرستیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد زمان برگزاری جام حذفی در سال آینده تصریح کرد: می‌توانیم بازی تیم‌هایی را که بازیکنان زیادی در تیم ملی ندارند، در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی برگزار کنیم و بازی تیم‌هایی که بازیکنان زیادی در تیم ملی دارند، به تعویق بیاندازیم. با توجه به اینکه لیگ برتر حدود ۱۰ دی ماه سال آینده به پایان می‌رسد، می‌توانیم پس از پایان لیگ و یا در حین برگزاری لیگ، بازی‌های جام حذفی را برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بي نام شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

تو فقط یه کاری کن این شرّتو از کمیته فوتسال کم کن این فوتسال پاک بشه