کد خبر : 89483
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1395 - 11:07
-

حلاجی: رحمانی حرفش را پس بگیرد/ برای او متاسفم/ برخورد لازم را خواهیم کرد

حلاجی: رحمانی حرفش را پس بگیرد/ برای او متاسفم/ برخورد لازم را خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشت بازیکن تیم یاسین پیشرو قم شب قبل از بازی با تیم تاسیسات دریایی تهران در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان اردوی تیم را ترک کرده و مقابل شاگردان شمسایی حاضر نشدند. مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم بعد از اعتصاب بازیکنانش اظهارات عجیبی را علیه آنها مطرح کرد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشت بازیکن تیم یاسین پیشرو قم شب قبل از بازی با تیم تاسیسات دریایی تهران در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان اردوی تیم را ترک کرده و مقابل شاگردان شمسایی حاضر نشدند. مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم بعد از اعتصاب بازیکنانش اظهارات عجیبی را علیه آنها مطرح کرد و با خائن خطاب کردن آن ها گفت این ماجرا مشکوک به تبانی است.

مجید حلاجی، در این باره اظهار کرد: باور نمی‌کنم آقای رحمانی چنین اظهاراتی مطرح کرده باشد. واقعا برای او متاسفم و به شدت تبانی را تکذیب می‌کنم. امیدوارم منظور مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو، ما نبوده باشیم. فکر می کنم حتی نبود هشت بازیکن اصلی این تیم، انگیزه جوان هایش را مقابل ما بیشتر کرده بود و توانستند سه گل به ما بزنند.

وی افزود: ما قطعا برخورد لازم را خواهیم کرد.من موضوع برخورد با این ادعا را در هیات مدیره مطرح می کنم و امیدوارم مدیرعامل یاسین پیشرو هم حرفش را پس بگیرد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی تهران همچنین درباره تیمداری در سال آینده گفت: شک نکنید امسال هم بیشترین پرداختی را حتی نسبت به گیتی پسند داشتیم. نمی دانم بودجه گیتی پسند چقدر بوده اما مطمئن باشید بودجه تاسیسات دریایی کمتر از آن ها نیست. با این حال امسال نتیجه مورد نظر را کسب نکردیم چون قرار نیست همیشه قهرمان باشیم. اتفاقات در ورزش زیاد است و نمی توان از آن اجتناب کرد.

حلاجی همچنین درباره احتمال پیوستن شمسایی به دبیری تبریز و اینکه گفته می‌شود اگر شمسایی نباشد، تاسیسات دریایی تیمداری نخواهد کرد، گفت: خدا را چه دیدید شاید شمسایی دو سال دومش را هم در تاسیسات ماند! به هر حال آدم های بزرگ همیشه پیشنهادات خوب دارند اما برنامه ما برای حفظ وحید شمسایی است. اگر چه ما موفقیت‌های زیادی با او کسب کرده‌ایم اما هیچ کس راضی نیست اگر شمسایی نباشد، تیم را منحل کنیم. تیم های شهید منصوری و میثاق از لیگ کنار کشیدند و الان ببینید کجا هستند. قطعا فوتسال از نبود اینها ضرر کرد و جایگزین خوبی هم برایشان پیدا نشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

چرا پس بگیره؟!!! حرف حق خیلى تلخ هست تیم تاسیسات چند سال داره از این کارا توفوتسال میکنه!!