کد خبر : 89474
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1395 - 9:55
-

سلیمانی: قرارداد بازیکن یاسین پیشرو نقص ندارد

سلیمانی: قرارداد بازیکن یاسین پیشرو نقص ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را ۳ بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و حتی تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را ۳ بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و حتی تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اعلام این رای با واکنش هایی همراه بود. تیم های طرح و توسعه قزوین و آذرخش بندرعباس که در انتهای جدول با دانشگاه آزاد برای سقوط نکردن می جنگند، به سازمان لیگ فوتسال به خاطر اعلام این رای اعتراض کردند. طرح و توسعه حتی در اعتراض به این رای در دیدار با دبیری حاضر نشد!

سئوال اصلی بعد از صدور این رای این است که اگر حضور زاهدی در تیم یاسین غیر قانونی بوده است، چرا سازمان لیگ فوتسال برای این بازیکن کارت بازی صادر کرده است؟ چرا هیات فوتبال تهران به این بازیکن خروجی داده و اعلام کرده است مشکلی برای عقد قرارداد با تیم یاسین ندارد؟ به همین دلیل پیکان انتقادات به سمت کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال است که صدور کارت بازیکن از کانال وی صورت گرفته است.

سلیمانی در پاسخ به این سئوالات گفت: کسانی که مشکل مدیریتی و مالی دارند و از این مسائل ذی نفع می شوند، «کاسه کوزه ها را سر ما نشکنند». بازیکنی که در تیم دانشگاه آزاد حضور داشت، تسویه حسابش را ارائه داده و هیات فوتبال تهران هم خروجی این بازیکن را صادر کرده است. زاهدی بعد از این اقدامات با تیم یاسین قرارداد بسته است و کارش قانونی بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که با این حساب چرا کمیته انضباطی حضور این بازیکن را در یاسین پیشرو غیر قانونی اعلام کرده است؟ تصریح کرد: چیزی که می توانم بگویم این است که قرارداد این بازیکن قانونی است و نقص ندارد. ما هم روی همین حساب کارتش را صادر کردیم. حتی حاضرم این قرارداد را در اختیار هر کسی که می خواهد قرار بدهم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره اقدام تیم طرح و توسعه و عدم حضور در دیدار با دبیری تبریز هم گفت: شاید مسئولان این تیم اطلاع ندارند که طبق قانون، علاوه بر ۳ بر صفر شدن بازی، جریمه نقدی هم در انتظار تیم هایی است که در مسابقات حاضر نمی شوند. به هر حال برای برگزاری یک مسابقه هزینه هایی صورت می گیرد و نمی شود با بی نظمی کار را جلو برد. اگر کسی هم شکایتی از یک موضوع دارد، آنرا باید به کمیته انضباطی بدهد. ما در سازمان لیگ کوچکترین مشکلی نداشته ایم و اقداماتمان برابر آیین نامه بوده است. اگر هم مشکلی باشد، کمیته انضباطی خودش رسیدگی می کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است. باشگاه یاسین پیشرو برای اینکه ثابت کند قرارداد زاهدی مشکلی ندارد، این بازیکن را حتی در دیدار مقابل تاسیسات دریایی به میدان فرستاد اما تاسیساتی ها که در این مسابقه پیروز شدند، از شکایت علیه تیم یاسین پیشرو به خاطر استفاده از این بازیکن صرفنظر کردند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲

ما که نفهمیدیم چطوری سه امتیاز رفته بحساب دانشگاه….
این که همش قانونی یه…
نتیجه سه بر صفر و سه امتیاز از کجا اوردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟