کد خبر : 89653
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 23:21
-

عینی:نماینده فدراسیون جلسه هماهنگی پیش از بازی را برگزار نکرد!/اگر مرده بودم،چه کسی پاسخگو بود؟/نسبت به تیم‌داری دلسرد شده‌ایم

عینی:نماینده فدراسیون جلسه هماهنگی پیش از بازی را برگزار نکرد!/اگر مرده بودم،چه کسی پاسخگو بود؟/نسبت به تیم‌داری دلسرد شده‌ایم

حمید عینی سرمربی تیم دسته اولی بهراد اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران نسبت به حواشی و اتفاقات دیدار نیمه‌تمام مقابل فردوسی مشهد توضیحاتی را ارائه کرد. عینی در خصوص حواشی این دیدار اظهار کرد: دیگر از اتفاقات خسته شده‌ایم. در هر بازی اتفاقی می‌افتد که ما را نسبت به تیم‌داری در فوتسال

حمید عینی سرمربی تیم دسته اولی بهراد اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران نسبت به حواشی و اتفاقات دیدار نیمه‌تمام مقابل فردوسی مشهد توضیحاتی را ارائه کرد.

عینی در خصوص حواشی این دیدار اظهار کرد: دیگر از اتفاقات خسته شده‌ایم. در هر بازی اتفاقی می‌افتد که ما را نسبت به تیم‌داری در فوتسال دلسرد می‌کند.

وی ادامه داد: روز قبل مسابقه که برای تمرین به سالن محل برگزاری بازی رفتیم، در تماس با آقای سلیمانی دبیر سازمان لیگ اعلام کردیم که این ورزشگاه به هیچ عنوان استاندارد نیست و از امنیت کافی برای بازی‌های کشوری برخوردار نیست. حتی از ایشان درخواست کردیم که اگر قرار است در این سالن بازی برگزار شود، نیروی انتظامی بیشتری در مسابقه حاضر شوند. آقای سلیمانی اطمینان خاطر دادند که قطعا این اتفاق می‌افتد و صبح روز بازی و در جلسه سرپرستان دو تیم با نماینده فدراسیون این موضوع را به نماینده فدراسیون گوشزد می‌کنند!

عینی با بیان اینکه متاسفانه نماینده فدراسیون جلسه هماهنگی پیش از بازی را برگزار نکردند، اظهار کرد: در تمامی بازی‌ها جلسه هماهنگی برگزار می‌شود اما در این دیدار نماینده فدراسیون به خودشان زحمت ترتیب جلسه را ندادند که جای تعجب دارد. متاسفانه از وقتی در سالن حاضر شدیم، نیروی انتظامی بسیار کمی در سالن وجود داشت و سبب هجوم هواداران فردوسی به داخل زمین شد که متاسفانه نیروی انتظامی بعلت کمبود نیرو، نتوانست مانع از هجوم آن‌ها شود!

سرمربی تیم بهراد اردبیل اضافه کرد: هرکاری از دستشان برمی‌آمد، انجام دادند تا این در این دیدار پیروز شوند. یکی از عوامل تیم فردوسی به طرف بنده صندلی پرتاب کرد و باعث بیهوشی بنده شد. پس از اصابت صندلی به سر بنده، بیهوش شدم و دیگر چیزی یادم نمی‌آید.

photo_2017-02-13_12-24-50

وی با گلایه از تیم فردوسی اذعان کرد: تیم فردوسی در طول بازی ۲،۳ مرتبه تیمش را در اعتراض به داوری از زمین بیرون کشید و جو بازی را خراب کرد. آن‌ها مسبب اصلی اتفاقات و حواشی ایجاد شده هستند. فیلمبردار آن‌ها دائما درحال فحاشی به ما بود.

سوال من اینست اگر آن صندلی که پرتاب کردند، باعث مرگ بنده می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ امیدوارم مسئولان با این اتفاقات برخورد کنند.

عینی با ابراز گلایه از داوری این دیدار گفت: داوران بسیار ضعیف داوری کردند. امسال از اشتباهات داوری خیلی ضربه خوردیم و دیگر خسته شده‌ایم. داور بدون هیچ برخوردی برای حریف پنالتی گرفت و حتی ناظر بازی هم به اشتباه داور اشاره کرد.

وی در پایان گفت:مسئولان تیم ما هرسال از جیب خود هزینه می‌کنند و با این اتفاقات، دلسرد شده‌ایم. بنظرم با این شرایط تیم‌‌داری نکنیم بهتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.