با سلام
هرچند ممکن این مطلب گذاشته نشود .البته امیدوارم پایگاه خبری هم به نبال منافع و لابی نباشد…
ولی آقای نجفی چند سال تو ورزشی که اینجوری راجع به فوتسال صحبت می کنی؟؟؟؟؟تو رو که آقای کفاشیان به خاطر پول باشگاه مس و بابات توی تبریز به هیئت ریئسه آورده …..راستی چند سالت بچه جان ؟؟؟؟ هیئت ریئسه ای که منصوری بعنوان نماینده باشگاه ها در آن حضور داره که اصلا تیمی بعنوان منصوری وجود نداره…..نجاریانی که مالک تیم شهروند ساری که از سو استفاده از املاک شهرداری و شورای شهر ساری سو استفاده میکنه و همه تیم ها مدعی غیر قانونی بودن سال محل برگزاری مسابقات شان و بی احترامی که در آنجا به تیم ها ، مربیان و داورها انجام میشود و هیئت ریئسه ترسو جرات جابجایی سالن مسابقات را نداره و همگی از نجاریان می ترسند حرف بزنند .چه هئیت ریئسه ای که همه می دانند در آنجا با یه جلسه فرمایشی نفرات آن انتخاب می گردد که چند بار مورد اعتراض جنابعالی قرار گرفت و صد البته متاسفانه همین هئیت ریئسع فرمالیته تمتم تصمیم فوتسال مملکت را می گیرند و……. حالا تو این وسط چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
دلیل تعویق برنامه تجلیل از تیمملی، اعتراض سه باشگاه بود/ برخی حرفها را بعدها خواهم زد

عضو هیاترئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: در اقدامی ارزشمند و به جهت ارج نهادن به زحمات تیمملی فوتسال در رقابتهای جامجهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، برنامه ویژه تجلیل از ملیپوشان تدارک دیده شد اما با توجه به حساسیت بازیهای این هفته از رقابتهای لیگ و اعتراض هایی که بعضا
عضو هیاترئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: در اقدامی ارزشمند و به جهت ارج نهادن به زحمات تیمملی فوتسال در رقابتهای جامجهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، برنامه ویژه تجلیل از ملیپوشان تدارک دیده شد اما با توجه به حساسیت بازیهای این هفته از رقابتهای لیگ و اعتراض هایی که بعضا صورت گرفت، این برنامه به روز ۲۵اسفند ماه موکول شد.
وی افزود: به عنوان یکی از اعضای هیاترئیسه سازمان لیگ، برنامههای ویژهای برای حفظ شان و جایگاه تیمملی افتخارآفرین ایران دارم که برنامه تجلیل تبریز اولین آن بود و قطعا باز هم هر کمکی از دستمان بربیاید برای این تیم و بازیکنان بی ادعایش دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل اسبق مس سنگون ورزقان که با این تیم به مقام نایب قهرمانی ایران رسیده است، با اشاره به برخی صحبتها گفت: قصد ورود به گذشته را با توجه به شرایط حساس این روزهای لیگ ندارم اما به جهت برخی بی انصافیهای صورت گرفته، برخی از حرفهایم را بعد از اتمام لیگ خواهم زد.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران، ، جام جهانی فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱