کد خبر : 89731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 17:09
-

شمسایی:حفاری تیم با برنامه و ساختارمندی است/نظری را مقابل حفاری نداریم

شمسایی:حفاری تیم با برنامه و ساختارمندی است/نظری را مقابل حفاری نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره مسابقات با تیم حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال گفت: تیم های اول تا ششم جدول این هفته با هم بازی دارند. فکر می کنم سخت ترین هفته لیگ برای همه تیم ها فردا برگزار می شود چون تکلیف تیم ها در رده بندی نهایی لیگ به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره مسابقات با تیم حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال گفت: تیم های اول تا ششم جدول این هفته با هم بازی دارند. فکر می کنم سخت ترین هفته لیگ برای همه تیم ها فردا برگزار می شود چون تکلیف تیم ها در رده بندی نهایی لیگ به نوعی مشخص می شود.
وی افزود: قطعا در بازی‌های فردا تیم هایی خوشحال خواهند بود که مقابل تیم هایی قرار می گیرند که از بازیکنان مصدوم و محروم برخوردار باشند.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات در خصوص محرومان تیمش در بازی فردا مقابل تیم حفاری گفت: برای بازی فردا مصطفی نظری دروازه بان تیم را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم اما وحید سیفان بازیکن با تجربه ای است و جای خالی نظری را قطعا به خوبی پر خواهد کرد.
وی افزود: بازی ما مقابل حفاری بسیار سخت است. تیم حفاری از زمان سرمربیگری حیدر فرهادی، ابطحی، ناظم الشریعه و در حال حاضر که علاسوند در این تیم حضور دارد، نشان می دهد تیم با برنامه و ساختارمندی است.
شمسایی ادامه داد: اگر قرار است در مسیر لیگ به رده های بالای جدول برسیم، باید سه امتیاز بازی با حفاری را کسب کنیم، در غیر این صورت جزو تیم های پنجم تا ششم خواهیم بود که این اصلا مناسب تیم ما نیست.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.