کد خبر : 89908
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 17:38
-

خوراکچی:۵ گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود/به بازیکنان خودمان تبریک می گویم که تمام نکاتی که گفته بودم را رعایت کردند/کنارگذاشتن سنگ سفیدی از تاسیسات به نفع خودش است

خوراکچی:۵ گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود/به بازیکنان خودمان تبریک می گویم که تمام نکاتی که گفته بودم را رعایت کردند/کنارگذاشتن سنگ سفیدی از تاسیسات به نفع خودش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره شکست تیم تاسیسات دریایی مقابل حفاری در لیگ برتر فوتسال که در نهایت منجر به کنارگذاشتن محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن این تیم شد، گفت: متاسفانه نتوانستیم پاداش زحماتمان را در این مسابقه بگیریم. با توجه به شرایط جدول و اعتبار فوتسال تاسیسات دریایی، این بازی برای ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره شکست تیم تاسیسات دریایی مقابل حفاری در لیگ برتر فوتسال که در نهایت منجر به کنارگذاشتن محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن این تیم شد، گفت: متاسفانه نتوانستیم پاداش زحماتمان را در این مسابقه بگیریم. با توجه به شرایط جدول و اعتبار فوتسال تاسیسات دریایی، این بازی برای ما حائز اهمیت بود. در این مسابقه مصطفی نظری دروازه بان خود را نداشتیم و وحید سیفان هم مدتی مصدوم بود و نگران بودیم به این بازی نرسد. خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی سیفان به این بازی رسید در حالی که تمرین زیادی هم نداشت.

وی افزود: ما شناخت کاملی از حفاری داشتیم. آنها تیمی هستند که اگر فضای لازم را داشته باشند، می توانند راحت تیم حریف را تحت فشار بگذارند ولی ما عملا در بازی روز گذشته فضا را از حفاری گرفتیم. اگر هم ۵ گل خوردیم، این گلها روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود! اشتباهات فردی جزو لاینفک فوتبال و فوتسال است که باید آنرا برطرف کنیم. مقابل حفاری روزنه ها را بستیم و بازیکنان با تمام وجود کار کردند و اگر هم گل خوردیم روی برنامه های فنی حفاری نبود.

مربی تاسیسات دریایی با بیان اینکه نمی شود توانمندی تیم حفاری را زیر سئوال برد، گفت: به حفاری به خاطر دوندگی بازیکنانش و انگیزه ای که داشتند تبریک می گویم. به بازیکنان خودمان هم تبریک می گویم که تمام نکاتی که گفته بودم را رعایت کردند ولی این باخت ما را عذاب می دهد چون می توانستیم پیروز باشیم. به هرحال هنوز امید داریم و می خواهیم به رده دوم جدول برسیم. تلاش ما این است که حداقل به عنوان نایب قهرمانی برسیم. عنوان دومی بهتر از سومی و عنوان سومی هم بهتر از عنوان چهارمی است. تلاش ما در جهت بهبود جایگاهمان است.

خوراکچی با بیان اینکه از دیشب تا صبح با وحید شمسایی سرمربی تیم برای مسائل تاسیسات در ارتباط بوده است، گفت: در نهایت و با تصمیمی که گرفتیم مقرر شد تا سنگ سفیدی در هفته های پایانی در کنار تیم نباشد. این تصمیم در وهله اول به نفع خود سنگ سفیدی است. گاهی اوقات برخوردهای انضباطی می تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد و بی تفاوت رد شدن از کنار این مسائل، آینده بازیکن را نابود می کند. شاید این تصمیم در کوتاه مدت به ضرر سنگ سفیدی باشد ولی در بلندمدت به نفع او می شود. به هر حال با صحبتهای وحید شمسایی و تصمیمی که گرفتیم مقرر شد سنگ سفیدی تا آخر فصل تیم را همراهی نکند.

وی در خصوص اینکه سنگ سفیدی از دستورات شما در طول بازی سرپیچی کرده است، گفت: سنگ سفیدی در یک صحنه دو اشتباه داشت و باعث شد دو گل بخوریم. او حتی پنالتی تیم را از دست داد و اگر تصمیمات غلط نمی گرفت ضرر نمی کرد. اعضای هیات مدیره هم در بازی حضور داشتند و از این مسئله نارحت شدند. حق طبیعی آنهاست که بخواهند تصمیم انضباطی بگیرند. این اتفاق برای بازیکنان بزرگ رخ می دهد و همانطور که گفتم به نفع خود سنگ سفیدی تمام خواهد شد.

مربی تاسیسات در پایان با بیان اینکه وحید سیفان دروازه بان این تیم با وجود مصدومیت بازی کرده و عملکردش قابل قبول بوده است، با تشکر از داوران بازی به خاطر عملکردشان گفت: ما فرصتهای بیشماری داشتیم که به خاطر بی دقتی بازیکنان خودمان از دست رفت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

خوب شد تیم حفاری از لحاظ فنی روبروی شما ضعیف بود
وگرنه به جای ۵ گل به احتمال خیلی زیاد ۱۰ در کیسه شما جا می گرفت
آقای خوراکچی ضعف خود را با لوث کردن برد حفاری از بین نبر
همه ایران میدانند بهترین،جذابترین و با کیفیت ترین تیم ایران از لحاظ بازی فوتسال تیم ملی حفاری می باشد
وای اگر هنروری نبود!!
حاشیه های ایجاد شده توسط ناظران این اجازه را نداد تا حفاری قهرمان لیگ شود
خدا ار باعث و بانی این کار نگذرد

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

فرموده اند
همه روزنه ها را بستیم پس چرا ۵ گل خوردید؟!
بازیکنان همه موارد که شما گفته بودید را رعایت کردند یعنی اگر رعایت نمیکردند بیش از ۵ گل میخوردید؟!
اعضای در بازی حضور داشتند ولی کسی انها را در زمین ندید شاید در سالن حضور داشته اند نه در زمین!
چگونه میشود در یک صحنه بازیکن دو اشتباه داشته باشد و تیم ۲گل بخورد؟مگر صحنه بازی را میتوان نگه داشت تا حریف دوباره گل بزند؟

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

خب اونوقت شما که استاد خوب حرف زدنی با اینهمه هوش و شناخت از تیم حریف ۵ تا رو چطوری خوردید..خخخخخخخ بابا والا مربیگری فقط خوب حرف زدن نیس

ايراني یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۱

فقط توی لیگ ایرانه که مربیان و مسئولین تیم می تونم اینقدر غیر حرفه ای نظر بدن و تصمیم بگیرن..چقدر غیر اصولی در مورد بازی نظر میدید و تحلیل می کنید.خوبه همین بازیکنا و امثال اینا برای فوتسال اعتبار جهانی خریدن..خدا رو شکر مسئولین و مربیان همیشه مبرا از همه اشتباهاتن…اگر قرار بود با یک اشتباه فردی کسی اخراج باشه..خیلی قبل تر مربی و خودتون باید اخراج میشدید..