کد خبر : 90088
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 16:12
-

گیتی پسند با دو برد قهرمان می شود/عراقی زاده:باخت طبیعی است،حاشیه ای نداریم

گیتی پسند با دو برد قهرمان می شود/عراقی زاده:باخت طبیعی است،حاشیه ای نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی چهار فینال و چهار هفته سرنوشت ساز را پیش رو دارد. این تیم که پس از هفته ها شکست ناپذیری، برابر جدی ترین حریفش نتیجه را واگذار کرد تا بازنده یک دیدار شش امتیازی باشد، با درک این واقعیت که با یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی چهار فینال و چهار هفته سرنوشت ساز را پیش رو دارد. این تیم که پس از هفته ها شکست ناپذیری، برابر جدی ترین حریفش نتیجه را واگذار کرد تا بازنده یک دیدار شش امتیازی باشد، با درک این واقعیت که با یک باخت دنیا به آخر نرسیده، باید مهیای کسب حداکثری امتیاز در هفته های باقی مانده لیگ باشد تا بدون هیچ اما و اگری جام قهرمانی را برای فوتسال نصف جهان به ارمغان بیاورد.
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نخستین باخت تیم گیتی پسند همراه بود و تنها نماینده لیگ برتری استان، در فینال نیم فصل دوم لیگ برتر، نتیجه را به تیم مس سونگون واگذار کرد.
رکورد ده برد متوالی نشان می داد که گیتی پسند لیگ امسال را به عنوان یک مدعی شروع کرد اما در نیم فصل دوم روند امتیازگیری نیم فصل اول تکرار نشد، با این حال این تیم در حال حاضر که با احتساب وقفه یک هفته ای رقابت های لیگ، ۲۲ مسابقه از لیگ را پشت سر گذاشته است، با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به جدی ترین رقیبش در رده دوم جدول رده بندی جای گرفته است و اگر به حساب آمار و احتمالات باشد، دو برد از ۴ مسابقه پیش رو، قهرمانی این تیم را تضمین خواهد کرد.

** باخت طبیعی است
ثبت نخستین باخت آن هم در مقابل تیمی که هفته هاست چشم انتظار لغزش نماینده اصفهان بوده، اتفاق سنگینی است که این پتانسیل طبیعی را دارد که علاوه بر به حاشیه بردن تیم بازنده، سرنوشت لیگ را نیز تغییر بدهد، همچنان که قهرمانی شگفت انگیز گیتی پسند در چند فصل قبل نیز به واسطه اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتسال به وقوع پیوست.
در حال حاضر نگرانی هایی وجود دارد که با بروز حاشیه به اردوگاه گیتی پسند، تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم از دست برود اما قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفت وگو با اصفهان زیبا تاکید می کند هیچ حاشیه ای پیرامون این تیم وجود ندارد و بازیکنان آماده مصاف با دبیری تبریز هستند.
محمد حسین عراقی زاده با اشاره به دیدار با تیم مس سونگون می گوید: در این دیدار با محرومیت و مصدومیت بازیکنان مواجه بودیم، بازی از لحاظ فنی یک دیدار خوب و درگیرانه و فیزیکی بود که شروع خوب مس و سه گل خوردن بازیکنان ما در شش دقیقه ابندایی تمرکز بچه های ما را بهم ریخت و نهایتا بازی را واگذار کردیم اما بالاخره باخت نیز جزیی از ورزش است و با یک شکست اتفاق خاصی رخ نداده است.
وی با بیان اینکه تیم بزرگی داریم، می گوید: از ابتدای لیگ، طبق برنامه پیش رفته ایم و در حال حاضر مشکلی نداریم و نتایجی که تا بدین جای مسابقات به دست آمده، زحمات مجموعه گیتی پسند و حاصل تلاش همه است.
تیم گیتی پسند روز سه شنبه باید به دیدار تیم دبیری تبریز برود و با نظر مدیریت باشگاه و به منظور جلوگیری از خستگی بازیکنان، تیم در تبریز ماند تا تمریناتش را پیگیری کند.

** اخراج جاوید مطرح نیست
پس از دیدار تیم های گیتی پسند و مس سونگون، برخی سایت ها از اخراج مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر از تیم گیتی پسند خبر دادند اما قائم مقام باشگاه اصفهانی در ادامه این گفت وگو، تاکید می کند که محرومیت جاوید تنها برای دیدار با دبیری است.
وی در این خصوص می گوید: بعد از بازی با مس سونگون،‌ جاوید از باخت تیم ناراحت بود و در رختکن درگیری لفظی بین لک و جاوید بوجود آمد که سرمربی تیم طی مکاتبه ای، جاوید را در اختیار باشگاه قرار داد اما بحث اخراج جاوید که برخی سایت ها به آن دامن زده اند، صحت ندارد.
عراقی زاده می گوید: جاوید بازیکن باشگاه است و به هیچوجه بحث اخراج او مطرح نیست، همانطور که ما به تعهدات خود در قبال اوعمل کردیم جاوید هم به تیم متعهد است و تا پایان قراردادش درگیتی پسند حضور خواهد داشت.

** مس سونگون را دست کم نگیرید
فصل گذشته سه تیم تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون و گیتی پسند مثلث مدعیان را تشکیل می دادند که در نهایت نیز تاسیسات و وحید شمسایی با استقاده از لغزش مس سونگون بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.
در این فصل هم مس سونگون با هدایت علیرضا افضل رقیب جدی تیم گیتی پسند است که البته این تیم نیز در نیم فصل دوم لغزش هایی داشته است اما قابل پیش بینی است که این تیم در چند هفته باقی مانده، نهایت تلاشش را برای به زیر کشیدن نماینده اصفهان انجام بدهد اما با توجه به ۶ امتیاز اختلاف، سرنوشت قهرمانی در اختیار رضا لک و شاگردانش است و اصفهانی ها بی صبرانه منتظر رسیدن جام قهرمانی هستند؛ آن هم در فصلی که سپاهان و ذوب آهن از جام حذفی کنار رفته اند و در لیگ برتر هم شانسی برای تصاحب جام ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

در اینکه قهرمانیم شکی نیست ولی مسئله اینجاست که با بهترین تیم این چند سال اخیر در لیگ ایران باز هم کار به اما و اگر کشیده شده.مسائل حاشیه ای بیداد میکنه و دوستان سرشون رو زیر برف کردن.حیف این بازیکنان و اینهمه هزینه که با یه تصمیم غلط دست سرمربی ناکارامد و بی تدبیر افتاده.

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

اقای عراقی زاده ما منتظر قهرمانی هستیم م بچه ها موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

البته بسیاری فوتسالی های اصفهانی که سالها زحمت کشیدند نه تنها خواهان قهرمانی این تیم بازار مشترک نیستند بلکه خواهان ناکامی چپاولگرانی که الگوی هرنوع زشتی و نامردی هستند میباشند