کد خبر : 90204
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 23:34
-

از سیلی ناظر به گوش کاپیتان دانشگاه تا حبس شدن گلر آذرخش در رختکن+ عکس ها

از سیلی ناظر به گوش کاپیتان دانشگاه تا حبس شدن گلر آذرخش در رختکن+ عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و آذرخش بندر عباس در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند. این دو تیم که در انتهای جدول قرار داشتند و برای بقا باید حتما در این بازی پیروز می شدند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و آذرخش بندر عباس در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند.

این دو تیم که در انتهای جدول قرار داشتند و برای بقا باید حتما در این بازی پیروز می شدند، در شرایطی به مصاف هم رفتند که روحیه دانشگاه آزاد بهتر بود . تیم آذرخش که با انواع و اقسام روش ها، اعتراضات خود به رای کمیته انضباطی مبنی بر بازنده اعلام کردن یاسین پیشرو برابر دانشگاه را اعلام کرده بود، امروز با انگیزه دوچندان پا به این مسابقه گذاشته بود و مترصد کسب سه امتیاز بود. از آنطرف دانشگاه هم که جان تازه ای گرفته بود و هفته پیش شهروند ساری را شکست داده بود، به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بود.

با شروع نیمه اول این بازی دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و تیم دانشگاه آزاد با ارائه یک بازی منطقی، توسط بهروز جعفری به گل اول دست پیدا کرد. در ادامه آذرخش با گل چراغی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی آذرخش بهتر عمل کرد و تقریبا توپ و میدان را در اختیار داشت. اما این دانشگاه بود که توانست مجددا جلو بیافتد و توسط ظریفیان گل دوم را به ثمر برساند. این گل خیلی زود توسط بندری ها پاسخ داده شد و مصطفی طیبی آن را به ثمر رساند. نیمه اول این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید .

با شروع نیمه دوم این دانشگاه بود که بهتر عمل کرد و نبض بازی را در اختیار گرفت و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه آذرخش ایجاد کرد  اما در ادامه باز هم بازی به روال عادی خود بازگشت و تقریبا برابر دنبال می شد. در اواخر بازی بود که دانشگاه توسط گایو به گل سوم خود دست پیدا کرد اما این گل هم خیلی دوام نداشت و خیلی زود توسط میلاد چراغی جبران شد. در حالیکه ۴۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود و هر دو تیم به تساوی رضایت داده بودند ، داور در یک صحنه ای که برخوردی بین بازیکن  آذرخش و گایک بوجود آمد ، طی یک اقدام عجیب آن حرکت را تمارض تشخیص داد و گایو را از بازی اخراج کرد تا دانشگاه با یک یار کمتر بازی را دنبال کند . آذرخشی ها از این موقعیت استفاده کردند و توانستند گل چهارم خود را به ثمر برسانند .

بدین ترتیب این بازی زیبا و درگیرانه  در نهایت با برتری چهار بر سه آذرخش خاتمه یافت تا این تیم تقریبا خطر سقوط را از خود دور کرده باشد .

حواشی بازی:

– با توجه به حساسیت این بازی ، تماشاچیان دانشگاه آزاد‌ از این بازی استقبال خوبی به عمل آورده بودند .

– علی صانعی و اعضای کادرفنی تیم ملی امید و علیرضا سهرابی از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

– مرتضی ابراهیمی ، گلر دوم دانشگاه آزاد، که در بازی قبلی این تیم خوب کار کرده بود، امروز هم درون دروازه تیم دانشگاه ایستاد.

– بهروز جعفری گل خود را به صانعی تقدیم کرد .

– در نیمه اول در چند صحنه عوامل تیم آذرخش به داوری اعتراض شدیدی داشتند.

– تیم آذرخش در نیمه دوم با چند دقیقه تاخیر در زمین حاضر شد‌.

– از نکات قابل توجه این بازی کارت های زرد بی شمار آن بود. داوران در این بازی خیلی از کارت هایشان استفاده کردند.

– آخرین دقایق بازی بود که گایو برزیلی به سمت دروازه آذرخش حرکت می کرد که با برخورد با یکی از بازیکنان این تیم نقش بر زمین شد. داور اول این دیدار این صحنه را تمارض تشخیص داد و این در حالی بود که داور دوم خطا را به نفع دانشگاه تشخیص داده بود. داور اول در این صحنه کارت زردی را به گایو نشان داد و او با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. این درحالی بود که داور دوم به داور اول اشاره می کرد که گایو یک کارته است و با او مدارا کند . بازی با تساوی سه بر سه دنبال می شد که این اخراج سبب شد در بیست ثانیه مانده به پایان بازی، آذرخش گل چهارم خود را به ثمر برساند و به پیروزی برسد  این تصمیم داوران بسیار تعجب برانگیز بود.

– بازیکنان تیم دانشگاه آزاد که با این تصمیم داور بازی را واگذار کرده بودند، بعد از بازی به سمت داور رفتند و اعتراض های خود را به گوش آنها رساندند . در این بهبوهه بود که بین کاپیتان تیم دانشگاه آزاد با ناظر فدراسیون درگیری کوچکی به وقوع پیوست و به گفته حاضران ناظر مسابقه وی را با سیلی بدرقه کرده است. با این حرکت درگیری ها ادامه پیدا کرد و در آن میان یک بازیکن دیگر هم از سمت داور اخراج شد و حتی درگیری ها به رختکن هر دو تیم هم رسید که با دخالت مسئولین دو تیم ختم به خیر شد .

همچنین مسعود محمدی دروازه بان آذرخش بعد از خوشحالی زایدالوصوش با اعتراض دانشگاهی ها مواجه شد و برای اینکه به دست آن ها نیفتد، به سمت رختکن فرار کرد و در را به روی خوب بست. بازیکنان دانشگاه آزاد پشت درب رختکن منتظر بودند او خارج شود اما با پادرمیانی اطرافیان، قیدش را زدند.

– در این بازی که هیچ مشکل حاشیه ای‌ وجود نداشت و همه چیز به خوبی دنبال می شد و هر دو تیم به کسب نتیجه تساوی رضایت داشتند ، این تصمیم عجیب داوران باعث بوجود آمدن حواشی زشتی در انتهای بازی شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی((چتوا)) چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۰

عجب???یعنی خوشحالی هم نکنیم…

علی((چتوا)) چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۴

عجب ?????… یعنی خوشحالی هم نکنیم

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۱

ماکه تواین عکس هودارنمیبینیم …..
بنظرمیرسه این سایت دانشگاه آزاد باشه این خب همش یک طرف به نفع دانشگاه آزاد داره میگه خبرنگار محترم……
خب که چی مثلا می خواستن دروزبان ماروبردن این هست رسم مهمان نوازی تهرانی ها ……
تیم مون سه امتیازروگرفته باید خوشحالی کنیم پس گریه کنیم…..
مابندری ها اینقدر بی دست پا نیستیم که شماها بیایی مارو بزنید بزنید می خورید خیال میکنی نگاه تون میکنیم ……
مات و بندر هر بازی ۷هزارتا هودار داریم فقط فقط تیم خودمون تشویق میکنیم بی احترامی این چیزها توکارمون نیست…..
کلا زمین ورزشی روم قدس می دونیم …..مات زمین جواب حریفان رومیدیم. …..
دانشگاه خوش اومدی به لیگ یک ……
ماآذرخشیم حالا حالاها به مانمی رسی اختلاف ۴امتیاز با کمک کمیته انظباطی اختلاف ۷|رو کردن ۴ …….

جنبه باخت رو داشته باشید

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

بخدا قسم کل سالن بندرعباس ۳ هزار تماشاگر جا نداره
چطور صحبت از ۷ هزار. تماشاگر میکنید ؟
سالن سید رسول در ساری و پورشریفی در تبریز ۵ و ۶ هزار نفر آنهم با ارفاق جای میگیرند،سالن بندرعباس که خیلی کوچکتر از آنها می باشد

بندري چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۳:۰۲

تیم دانشگاه که با باند بازی ولابی سه امتیاز بازی با یاسین پیشرو با وجود باخت بدست آورده یادش رفته خدا جای حق نشسته شما هم بهتره جو ندی اینهمه بازیایی که داورا به ضرر آذرخش گرفتن چرا این سایت سکوت کرد اصلا این سه امتیازی که بیخودی به دانشگاه داده شده چرا راجع بهش اونطور که باید مانور ندادین از خدا بترسین او عادل باشید

خیری ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۹

ببخشید دوستان این پایگاه خبری فوتسال ایران هستش یا پایگاه خبری دانشگاه آزاد ؛ واقعا خسته نباشید …

خیری ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۴۳

به امید خدا ؛ و با دل و نیت پاک بازیکنان و طرفداران آذرخش در لیگ امیدوارم بمونیم , چون خدایی حیف از تیمی مث آذرخش با معرفی سه ملی پوش و بازیکنان خوبی که داره سقوط کنه ؛ چون حق آذرخش نیست حذف بشه ؛ اگه مسئولان با غیرت آذرخش زودتر مشکل یابی میکردن….

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

باسلام
عزیزان زحمت کش پایگاه ، خدایش خودتون یکبار گزارش بازی و بخونید خیلی یکطرفه و ناحق نوشتید …
طوری نوشتین تصمیم تعجب داورها انگار داور از بندرعباس بوده ، خداروشکر که داور بازی علی حفیظی و کاشانی داورای باتجربه کشور بودن ، چرا بازی قبلی ما با مقاومت که داور یه پنالتی واسه البرز گرفت که حتی خود بازیکن مقاومت هم باورش نمیشد یه خط ننوشتین… بازی با دبیری ناظر بازی ده بار بازی و قطع کرد بخاطر نحوه تشویق تماشاگرا … بازی با شهروند توی بندرعباس هم همینطور حق ماروخوردن شما انعکاسی ندادین… حالا داور بازیکن دانشگاه رو اخراج کرده شما نوشتین همه چیز داشت ب خوبی و خوشی تموم میشد که داور با اخراجش تعجب همه رو برانگیخت… پارسال بازیکن حفاری سه اخطاره بود کمیته انظباطی رای و داد شما تا چند ماه سه امتیاز مارو توی جدول لحاظ نمیکردین کامنت های من هست میتونید برید نگاه کنید… ولی شب سه امتیاز دادن ب دانشگاه صبح نشده شما ثبتش کردین تو جدول…
چون آذرخش تیم شهرستانی یه… خدایش بی انصاف نباشید شما که اینقدر بازدید کننده دارین حق و درنظر بگیرین
خدا انشالا همه مارو ب راه راست هدایت کنه
یاصاحب الزمان دست چوکو آذرخش بگه
ب امید خدا
خدایــــــــــــــــا شکرت

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

خدایی ۳ امتیاز با حفاری حق شما بود؟
اگر بود چرا در جدول پایانی لیگ لحاظ نشد؟
چرا آقای درودیان محروم شد؟
چرا از فرصت اعتراض خود در موعد مقرر(۲ ساعت بعد از بازی)استفاده نکردید؟
چرا هم اکنون ان قانون برداشته شد؟
خودتان هم میدانید ۳ امتیاز بازی با حفاری حقتان نبود
لطفا دنبال احقاق حق ناحقتان نباشید
آرزوی موفقیت برای تیم آذرخش سرخون بندرعباس

عادل چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

مخاطبین عزیز، به اون خدایی که می پرستید قسم، من تو سالن بودم و تمامی قضایا رو از نزدیک دیدم. بچه تهران هستم و عاشق فوتسال. خدایی این گزارش یکطرفه و جانبدارانه نوشته شده، من تو سالن باچشم خودم پنالتی واضح رو دیدم که تو محوطه دانشگاه به دست بازیکن خورد، داور نگرفت. خوشحالی بندریها هم کاملا عادی بود نمیدونم چرا به این گزارشگر زور اومده که نوشته زایدالوصف!!!
گفتم اگه منم بندری بودم تو سالن انقدر با این برد خوشحال میشدم که بندری حرکت موزون میزدم…
از طرف بیطرف عاشق فوتسال