کد خبر : 90178
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 18:06
-

بازی تمام شد اما نتیجه اش معلوم نیست!

بازی تمام شد اما نتیجه اش معلوم نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های مس سونگون و فرش آرا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال (هفته معوقه) امروز در مشهد برگزار شد. این بازی تا ثانیه های پایانی با تساوی یک به یک در جریان بود اما به یکباره همه چیز تحت تاثیر یک تصمیم جنجالی قرار گرفت. تیم مس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های مس سونگون و فرش آرا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال (هفته معوقه) امروز در مشهد برگزار شد. این بازی تا ثانیه های پایانی با تساوی یک به یک در جریان بود اما به یکباره همه چیز تحت تاثیر یک تصمیم جنجالی قرار گرفت.

تیم مس در این لحظات رو به بازی پنج نفره (پاور پلی) آورده بود تا بتواند در این مسابقه که برایش اهمیت داشت به پیروزی برسد اما بازیکنان فرش آرا با استفاده از دروازه خالی مس، ضربه ای را به آن سمت زدند و در حالی که ثانیه های بازی رو به اتمام بود، توپ وارد دروازه مس شد. وحید عرض پیما یکی از داوران این مسابقه زمانی که ضربه تیم مس به آرامی وارد دروازه می شد، به اسکوربورد ورزشگاه نگاه کرد تا زمان به اتمام نرسیده باشد. وی در نهایت وسط زمین را به نشانه درست بودن گل نشان داد و در این لحظه اعتراضات شروع شد.

بازیکنان تیم فرش آرا وسط زمین مشغول شادی بودند ولی اعضای تیم مس به نشانه اعتراض دور داور را گرفتند. این اتفاقات باعث شد تا داوران مسابقه زمین بازی را برای اتخاذ تصمیم نهایی ترک کنند. در این هنگام علی افضل سرمربی مس سونگون با قدرت بهادری بازیکن ملی پوش فرش آرا هم درگیری هایی داشت.

در حالی که خبرنگاران در سالن منتظر اعلام نتیجه بازی هستند ناظر داوری از دادن پاسخ روشن به این قضیه طفره رفته و اعلام کرده که نتیجه بازی فردا مشخص می شود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.