کد خبر : 90155
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 17:10
-

در جلسه سازمان لیگ فوتسال چه گذشت؟/ از پرداخت طلب داوران تا افتتاح ساختمان جدید

در جلسه سازمان لیگ فوتسال چه گذشت؟/ از پرداخت طلب داوران تا افتتاح ساختمان جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز (سه‌شنبه) در ساختمان جدید کمیته فوتسال برگزار شد تا به نوعی افتتاحیه این ساختمان نیز محسوب شود. در این جلسه که علی کفاشیان، علیرضا سهرابی، سعید نجاریان، کریم منصوری و محمدرضا غفاری حضور داشتند، در خصوص برنامه ریزی فصل آینده لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز (سه‌شنبه) در ساختمان جدید کمیته فوتسال برگزار شد تا به نوعی افتتاحیه این ساختمان نیز محسوب شود. در این جلسه که علی کفاشیان، علیرضا سهرابی، سعید نجاریان، کریم منصوری و محمدرضا غفاری حضور داشتند، در خصوص برنامه ریزی فصل آینده لیگ برتر هم اندیشی شد اما تصمیم گیری نهایی در جلسه دو هفته آینده اتخاذ می شود.

همچنین قرار شد سازمان لیگ فوتسال که تا پیش از این مشکلات آیین نامه‌ای داشته، با رفع این ایرادها به عنوان سازمان فرهنگی ورزشی در سازمان ثبت شرکت ها به ثبت برسد.

مصوبه دیگر جلسه امروز به مطالبات داوران اختصاص داشت. تاکنون تمام پرداختی‌های داوران فوتسال از محل درآمد فدراسیون فوتبال و به دستور کمیته داوران پرداخت می شد اما اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند از این پس تمامی حقوق داوران از محل درآمدهای سازمان لیگ پرداخت شود.

در اولین گام نیز بخشی از طلب یک میلیارد و دویست میلیون تومانی داوران تا پیش از تعطلات نوروز پرداخت می‌شود. اعضای هیات رئیسه برای پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان از این طلب به توافق رسیدند و باید دید این مبلغ بالاخره بعد از سه سال به حساب داوران فوتسال واریز خواهد شد یا نه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.