کد خبر : 90199
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 21:01
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:دبیری به رختکن ما آمد و عذرخواهی کرد/کشاورز باید از سرش سی تی اسکن بگیرد/فدای سر بازیکنان و کادر فنی که باختیم

عراقی زاده:دبیری به رختکن ما آمد و عذرخواهی کرد/کشاورز باید از سرش سی تی اسکن بگیرد/فدای سر بازیکنان و کادر فنی که باختیم
قائم مقام باشگاه گیتی پسند از شکست تیمش مقابل دبیری تبریز گفت.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست این تیم مقابل دبیری تبریز گفت:بازی بسیار سطح بالایی بود و من به خاطر این بازی به جامعه فوتسال تبریک میگویم.فدای سر بازیکنان وکادرفنی که این بازی را باختیم.همه بچه ها نهایت سعی و تلاش خود را کردند و این باخت چیزی از شایستگی های تیم ما کم نمی کند.داوری این بازی هم خوب بود و آقایان نصیرلو و رضایی به خوبی این بازی را قضاوت کردند.

عراقی زاده با اشاره به حواشی پس از این بازی گفت:متاسفم که درآخر بازی عده ای تماشاگرنما صحنه های زشتی را رقم زدند و در حین خروج بچه های ما اشیایی پرت کردند که یکی از آنها به سر محمد کشاورز خورد و از هوش رفت تا پزشکان و اورژانس وارد عمل شوند و خدا را شکرکه بعد از دقایقی به هوش آمد.

قائم مقام گیتی پسند افزود: به دستور پزشکان کشاورز باید ۲۴ ساعت دیگر یک سی تی اسکن از سرش بگیرد تا خدایی نکرده مشکلی نداشته باشد..ما منتظر گزارش ناظر بازی هستیم چون او همه صحنه ها را ثبت کرده است.حتی افشین دبیری هم پس از این اتفاقات به رختکن ما آمدو ابراز تاسف کرد.

عراقی زاده در پایان با اشاره به بازی با تاسیسات در اصفهان گفت:از همین الان شکست مقابل دبیری را فراموش گرده ایم و خود را برای این بازی بزرگ آماده می کنیم تا باپیروزی یک گام به قهرمانی نزدیک شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

خونه که بنام شده دیگه بقیه چیزها فدای سر بازیکنان و کادر فنی!

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

حرفهای شما ادم رو یاد قمار بازی میاندازه که باخته.
نظر ما طرفدارها این نیست که فدای سر رضا لک و کادرش و بازیکنای بی تعصب و پول دوست.
واقعا داریم ما به جای شما خجالت میکشیم که با ٨ تا ملی پوش این وضعیتمونه اگه امسال یه تیم درست و حسابی توی لیگ بود بیچاره بودیم.این کادر فنی از بازیکنایی مث سپهر محمدی،افشار،حسنزاده،مورنو و عالیقدر کریم شیره ای ساخته.اسماعیل پور و کشاورز که واقعا افتضاحن.جاوید هم که خوبه زیر بار ادمهای نفهم نمیره.امستل میشد با ١٨ امتیاز تحتلاف قهرمان شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۴

قهرمان هم نشدیم فدای سره کشاورز ورضالک.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۷

اقای کشاورز اینقدر بازی در اورده که اینا توش گم میشه.یا رضا لک بدونه یه بازیکن بزرگ تیما صدر نگه داشته دمشون گرم

درد دل چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۴۱

هرچه بگندد نمکش میزنیم وای به وقتی که بگندد نمک.

درد دل چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۴۵

خوشحالم که کشاورز بعد ۲۳هفته بلاخره یه بازی بازی کرد.حالا کا ری به تاثیرش تو برد دبیری نداریم.

مال باخته چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۴۷

خدا جا حق نشسته آه مردم و امثال من میگیره آقای عراقی زاده پول مردم بدبخت بودید انشالله با تاسیسات ببازید که قهرمانی تو خواب ببینید انشاالله که قهرمان نمیشد خدا آه مظلوم میشنوه