کد خبر : 90110
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 14:10
-

فردا جلسه هیات مدیره برگزار می شود/تمایل شمسایی و باشگاه تاسیسات برای تمدید قرارداد

فردا جلسه هیات مدیره برگزار می شود/تمایل شمسایی و باشگاه تاسیسات برای تمدید قرارداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی درباره جلسه چند روز پیش مسئولان این باشگاه با کادر فنی تاسیسات و اینکه آیا برای فصل آینده با وحید شمسایی به توافق رسیده اند، گفت: هنوز جلسه رسمی برگزار نشده است. به احتمال زیاد فردا چهارشنبه جلسه دیگری با حضور اعضای هیات مدیره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی درباره جلسه چند روز پیش مسئولان این باشگاه با کادر فنی تاسیسات و اینکه آیا برای فصل آینده با وحید شمسایی به توافق رسیده اند، گفت: هنوز جلسه رسمی برگزار نشده است. به احتمال زیاد فردا چهارشنبه جلسه دیگری با حضور اعضای هیات مدیره و کادر فنی برگزار می کنیم تا نتایج این فصل را بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور تاسیسات در رشته فوتسال برای سال آینده قطعی است؟ گفت: همه چیز حاکی از این است که حضور تاسیسات قطعی است. مجمع از ما درخواست بودجه کرده است که آنرا ارائه داده ایم ولی به هر حال همه چیز ممکن است. تا این لحظه همه چیز حاکی از حضورمان در لیگ سال آینده است.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در خصوص اینکه آیا وحید شمسایی تمایلی به ادامه همکاری با این باشگاه دارد یا خیر؟ گفت: هنوز صحبتهای ما به آنجا نرسیده ولی هم ما طالب ادامه کار با شمسایی هستیم و هم وی تمایل دارد. ما سه سال با هم کار کرده ایم و افتخارات خوبی به دست آوردیم.

حلاجی درباره اینکه شمسایی گفته بود سال آینده در هر تیمی باشد می خواهد ناکامی امسال را جبران کند، گفت: شمسایی امسال اذیت شد. آدم های بزرگ به جز قهرمانی به چیزی فکر نمی کنند. این فصل برای شمسایی و مجموعه ما ناگوار بود. به هر حال او عزمش را جزم کرده تا سال آینده جبران کند.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که ناکامی تاسیسات بعد از کسب سه عنوان قهرمانی در سالهای گذشته چه دلیلی دارد؟ تاکید کرد: نمی شود این ناکامی را گردن یک نفر انداخت. مجموعه ای از مسائل در نتایج امسال اثرگذار بود. ما لیگ امسال را با جام باشگاه های جهان و جام باشگاه های آسیا شروع کردیم و خسته تر از تیم های دیگر بودیم. ضمن اینکه ۵۰ درصد از بازیکنان اصلی تیم هم جدا شدند و زمان برد تا نیروهای جایگزین با هم هماهنگ شوند. کادر فنی زحمت خودش را کشید ولی داوری ها هم اثرگذار بود به طوری که در یکی دو بازی مثل دیدار با دانشگاه آزاد باخت به ما تحمیل شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.