کد خبر : 90095
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 10:06
-

لک:تمام تمرکز خود را برای دیدار امروز قرار داده ایم/ تشخیص دادیم جاوید تیم را در بازی امروز همراهی نکند

لک:تمام تمرکز خود را برای دیدار امروز قرار داده ایم/ تشخیص دادیم جاوید تیم را در بازی امروز همراهی نکند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند قبل از دیدار با دبیری تبریز که یک دیدار معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است، اظهار داشت: بازیکنان گیتی‌پسند از لحاظ آمادگی در شرایط مناسبی به سر می‌برند. پس از دیدار هفته گذشته مقابل مس سونگون در تبریز ماندیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند قبل از دیدار با دبیری تبریز که یک دیدار معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است، اظهار داشت: بازیکنان گیتی‌پسند از لحاظ آمادگی در شرایط مناسبی به سر می‌برند. پس از دیدار هفته گذشته مقابل مس سونگون در تبریز ماندیم و ۳ جلسه تمرینی برای دیدار امروز برگزار کرده‌ایم و امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود به شکست مقابل مس سونگون نگرانی خاصی نداریم و با تلاش بازیکنان تیم در بازی‌های گذشته و اندوخته‌ای که در جدول رده‌بندی داریم بدون استرس به کار خود ادامه می‌دهیم. امیدواریم در بازی امروز نیز مسیر خوب گذشته را ادامه دهیم و ۳ امتیاز دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره راه سخت گیتی‌پسند در دیدارهای آینده، گفت: تمام تمرکز خود را برای دیدار امروز قرار داده‌ایم و اگر بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم بخت خود را برای قهرمانی افزایش داده‌ایم و پس از بازگشت به اصفهان به دیدارهای آینده خود فکر می‌کنیم.

وی درباره دیدار گیتی‌پسند مقابل مس سونگون که منجر به شکست این تیم شد، بیان کرد: دیدار مقابل مس را بسیار بد شروع کردیم و در ۵ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم اما در ادامه به بازی برگشتیم و با خلق چند موقیعت خوب گلزنی شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

لک ادامه داد: در نیمه دوم نیز توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم مس حتی ۲ موقعیت گلزنی را روی دروازه ما ایجاد نکرد تا این که توانستیم بازی را ۳ بر ۲ کنیم. اما در ادامه روی غلفت بازیکنان تیم گل چهارم را دریافت کردیم. تیم مس نیز از میزبانی خود به نحو احسن استفاده کرد و پیروز میدان شد.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر درگیری لفظی میان او و مهدی جاوید در رختکن تیم گیتی‌پسند پس از دیدار با مس سونگون مطرح شده است، اظهار داشت: درگیری لفظی در رختکن صورت نگرفته و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود به این صورت نبوده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: با توجه به این که با ۱۴ بازیکن به تبریز سفر کرده‌ایم تشخیص دادیم مهدی جاوید تیم را در بازی امروز همراهی نکند. مشکلی خاصی وجود نداشت و بازیکن و سرمربی در یک تیم باید حد و حدود خود را شناخته و در حیطه فعالیت خود، عمل کنند.

لک گفت: در بسیاری از دیدارهایی که در این فصل انجام دادیم، چند بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم. مهدی جاوید نیز از این قائله مستثنی نیست و در بازی حضور نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

اقا نگفتید دقیقا نقاط ضعف و قوت تیم مس که با کمک کادر پیدا کرده و روی آنها کار کرده بودید چی بود؟

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

ضعیفترین مربی لیگ
ترسو ترین مربی لیگ
واقعا نمیدونم مدیران گیتی پسند چرا تیمی به این خوبی رو دست این مربی ضعیف دادن!!!!!!
البته نباید از چند بازیکن ضعیف و تاریخ مصرف گذشته این تیم هم به راحتی گذشت دو بازیکن ملی پوشی که فقط به فکر گرفتن پول هستند.و متاسفانه کاپیتانهای اول و دوم تیم هم هستند.

یه فوتسالی سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

خراب کردی دوباره اقای لک، تیمهای تبریزی ۶امتیاز ازت گرفتن، بازهم روی لج بازی جاوید رو بازی نده ببینم میتونی قهرمانی رو ازمون بگیری،، متاسفانه در حد این تیم مربیه خوبی نداریم، ای کاش مدیران به فکر یک مربیه بهتر بودن تا به اینجا کشیده نشه…