کد خبر : 90477
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 - 15:46
-

قائدی:دوگانگی در تصمیمات بعد از مسابقه،حق سایر تیم‌ها را پایمال می‌کند/از مدیرعامل فرش آرا می خواهم در تصمیم خود تجدیدنظر کند

قائدی:دوگانگی در تصمیمات بعد از مسابقه،حق سایر تیم‌ها را پایمال می‌کند/از مدیرعامل فرش آرا می خواهم در تصمیم خود تجدیدنظر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی قائدی سرپرست تیم حفاری خوزستان در مورد اتفاقات اخیر لیگ برتر اظهار نظر کرد.صحبتهای قائدی را بخوانید: *لیگ ۹۵ به ایستگاه‌های آخر خود رسیده و همانطور که با تمام زحماتی که سازمان لیگ فوتسال به همت باشگاه‌ها کشید، انشاالله با درایت و نگاه ویژه به مسابقات باید کاری کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی قائدی سرپرست تیم حفاری خوزستان در مورد اتفاقات اخیر لیگ برتر اظهار نظر کرد.صحبتهای قائدی را بخوانید:

*لیگ ۹۵ به ایستگاه‌های آخر خود رسیده و همانطور که با تمام زحماتی که سازمان لیگ فوتسال به همت باشگاه‌ها کشید، انشاالله با درایت و نگاه ویژه به مسابقات باید کاری کنیم که هر تیمی لیاقت قهرمانی را دارد، قهرمان شود و سایر تیم‌ها نیز به قشنگی در رتبه‌هایی که لایق آن هستند قرار بگیرند و سلامت مسابقات زیر سوال نرود.

*همت ویژه‌ای باید باشد که حق تیمی پایمال نشود چون مثل والیبال و کشتی ویدئو چک نداریم و همان لحظه با توجه به تصمیمات داور و پس از سوت زدن نتیجه پایانی باید مشخص گردد. دوگانگی در تصمیمات بعد از مسابقه، حق سایر تیم‌ها را پایمال می‌کند زیرا هر تیمی که برای رسیدن به رتبه مورد نظر خود تلاش می‌کند، برای دستیابی به آن زحمت کشیده است.

*اتخاذ تصمیمات عجیب و برگرداندن نتیجه سبب بی‌انگیزگی سایر تیم‌ها می‌شود و چه‌بسا این اتفاق شاید بدعتی برای سایر تیم‌ها گردد که آن تیم‌ها نیز در شرایط خاص پایان مسابقه همین انتظار را داشته باشند.

*در جایی که مسابقه بصورت زنده از دو شبکه درحال پخش است نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد که باعث شود از تیمی مثل فرش‌آرا که یک باشگاه حرفه‌ای و فرهنگی ورزشی است، بخواهد برای گرفتن حقی که از آن‌ها پایمال شده، از لیگ برتر کناره‌گیری کنند.

*کناره‌گیری آن‌ها و عدم سفر به تبریز برای تیم ملی حفاری خوزستان که در رقابت با تیم‌های تبریزی برای رتبه‌های بالای جدول است، بسیار گران تمام خواهد شد.

*تیم ما نیز همانند چند تیم دیگر در همین سالن مشهد بازی کرده و هیچگونه مشکل خاصی وجود نداشت. هر تیمی می‌تواند از حق خود که استفاده از امتیاز میزبانی است، استفاده کند و این مسئله ارتباطی به باشگاه‌های دیگر ندارد!

*بنده بعنوان سرپرست تیم ملی حفاری خوزستان از آقای غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا تقاضا دارم در تصمیم خود تجدید نظر کرده و حضورشان باعث شود هرکسی که حق قهرمانی دارد به قهرمانی برسد و رتبه‌های بعدی نیز بر اساس سلامت بازی‌ها و تلاش تیم‌ها کسب شود.

*انشاالله که سازمان لیگ با بررسی مجدد و احترام به سایر تیم‌ها، در این مورد خاص تصمیم نهایی را گرفته و اعلام بفرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک سلطان فوتسال جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

و این چند هفته باقیمانده لیگ همه آماده ایم تبانی مجدد گیتی کیتی رو ببینیم…
فدراسیون و اهالی فوتسال گوش به زنگ باشند، تبانی اصفهانی هارو به یاد داشته باشند.