کد خبر : 90469
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 - 13:17
-

لک: جاوید، پسر خوبی است!/ تنور لیگ داغ تر شده/ نمی توان همه اتفاقات را رسانه ای کرد!

لک: جاوید، پسر خوبی است!/ تنور لیگ داغ تر شده/ نمی توان همه اتفاقات را رسانه ای کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره دو شکست متوالی تیمش مقابل مس سونگون و دبیری تبریز گفت: دو بازی سخت مقابل تیم‌های خیلی خوب داشتیم. مقابل مس به جز چند دقیقه که تمرکزمان را از دست دادیم، غالب بر بازی بودیم. با اینکه در خانه مس بازی می کردیم، سه گل خوردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره دو شکست متوالی تیمش مقابل مس سونگون و دبیری تبریز گفت: دو بازی سخت مقابل تیم‌های خیلی خوب داشتیم. مقابل مس به جز چند دقیقه که تمرکزمان را از دست دادیم، غالب بر بازی بودیم. با اینکه در خانه مس بازی می کردیم، سه گل خوردیم که جبران آن سخت شد. با این حال دو گل را جبران کردیم، اما در پاورپلی گل چهارم را دریافت کردیم. بازی مقابل دبیری هم سنگین و پایاپای بود و شرایطی ایجاد شد که گل‌هایی در این دیدار خوردیم که نباید دریافت می‌کردیم. از بازیکنانم راضی هستم، چون تلاش زیادی کردند. شاید شکست‌ناپذیری ۲۲ هفته‌ای باعث شد توقعات از ما بالا برود و به بازیکنان فشار وارد کرد. امیدوارم بتوانیم سه بازی باقیمانده لیگ را با صدرنشینی ادامه دهیم.

وی درباره توقف مس سونگون و نزدیک شدن دبیری به صدر جدول تصریح کرد: شاید تنور لیگ در این دو هفته داغ‌تر شده، اما لیگ سخت است و قرار نیست تیمی هیچ مسابقه‌ای را نبازد. بازیکنان گیتی‌پسند بازی‌های خوبی در لیگ به نمایش گذاشتند و رکوردهای زیادی را بر جای گذاشتند. معتقدم بازیکنان باید در بازی‌های بزرگ، اشتباهات کمتری مرتکب شوند اما هر تیمی مقابل گیتی‌پسند با انگیزه بیشتری بازی می‌کند. امتیازاتی که هفته‌های گذشته جمع کردیم باعث شد امروز در صدر جدول باشیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد اتفاقات اواخر بازی با دبیری و برخورد یک شیء به سر محمد کشاورز، با بیان اینکه هیچ مشکلی در طول مسابقه ایجاد نشد، گفت: در تونل منتهی به رختکن، یک شیء سنگین به سر کشاورز برخورد کرد و او از حال رفت. دکتر گفت که کشاورز باید سی‌تی‌اسکن بگیرد، اما با توجه به ساعت پروازمان، مجبور بودیم هر چه زودتر به اصفهان برگردیم.

لک در مورد مصاف هفته آینده تیمش مقابل تأسیسات دریایی خاطرنشان کرد: تأسیسات تیم بسیار خوبی است و دو دوره پیاپی قهرمان لیگ شد. ما نیز باید تلاش بیشتری کنیم تا امتیازات خانگی را جمع کنیم.

وی درباره تعلیق مهدی جاوید، با بیان اینکه در هر تیمی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌توان آنها را رسانه‌ای کرد، اظهار داشت: جاوید در اختیار باشگاه است و ما نیز تابع تصمیمات باشگاه در قبال او هستیم. جاوید آقای گل لیگ است و زحمات زیادی برای گیتی‌پسند کشیده که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، اما هر کسی باید جایگاه خود را بداند.

سرمربی گیتی‌پسند افزود: جاوید پسر خوبی است و به هیج وجه بی‌ادب نیست، اما نباید به خاطر امتیاز و مقام، اصول را زیر پا بگذاریم. به همین خاطر تشخیص دادم که او، تیم را مقابل دبیری همراهی نکند.

لک با بیان اینکه گیتی‌پسند هفته به هفته روی حریف خود تمرکز می‌کند، گفت: سرنوشت قهرمانی در دست خود ماست و تلاش می کنیم دست خودمان بماند. همه مجموعه باشگاه گیتی‌پسند تلاش می‌کنیم بتوانیم از این سه بازی باقی‌مانده که دو بازی آن در اصفهان است، بتوانیم دو پیروزی کسب کنیم و در هفته آخر، جام را در اصفهان بالای سر ببریم. تلاش و همبستگی مدیران و تمرینات خوب بازیکنان که باعث شد هفته‌های صدرنشین لیگ باشیم، نشان می‌دهد گیتی‌پسند ویژگی‌های خوبی دارد و با همین تلاش و همبستگی به قهرمانی می‌رسیم.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

تو هم پسر خوبى هستى فقط مشکلت اینه که کسى تو رو به عنوان مربى قبول نداره و بازیکنا از تو بیشتر میفهمند این بازیکنا بدون مربى هم قهرمان میشن و اصلا همه میدونند تو کاره اى نیستى!!بهتره حد و اندازه خودت رو بدونى

هوشنگ جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

آقای نام چند تا سوال داشتم
۱-میشه بگی از کجا میدونی که آقای لک مربی خوبی نیست؟
۲- کدام مربی برای گیتی پسند خوبه؟
۳- مدیران و مسئولان تیم گیتی پسند چرا یک مربی ضعیف(البته به نظر شما) انتخاب کردند؟
۴- چرا از مربی که ۲۰هفته تیمش صدر جدوله انتقاد میکنی؟
۵- میشه بگی شما راجع به فوتسال چقدر میدونی؟

نام جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

جناب هوشنگ خان!!١- چون این تیم بدون مربى هم این نتایج رو میگرفت و این نتایج طبیعى هست و گیتى باید تا الان قهرمانیش حتمى میشد و رضا لک تمام بازى هاى بزرگ که نقش مربى در إن مهم هست رو بأخته ٢-مربى خوبه که بازیکنا تیم رو ارنج نکنند و ازش حساب ببرمد نه اینکه براى مربى برنامه تعیین کنن٣- چون میخواستن پول ندن و مربى ارزونتر از لک و حرف گوش کن تر از اون پیدا نمیکردند۴-براى اینکه این تیم با ٨ تا بازیکن اصلى تیم ملى باید چندم باشه ؟؟! هوشنگ خان ؟؟!!۵-از تو بیشتر میدونم هوشنگ!!

هوشنگ شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

اولا که همین تیمها تو دور رفت به گیتی پسند باختن. دوما سوال دوم رو جواب ندادی و طفره رفتی چون روت نشد بگی مربی خوب کسی هست که آشنای ماست.سوما آقای لک مربی ارزونی نیست.چهارما مدیریت کردن ۸ بازیکن ملی کار سختی است که آقای لک به نحو احسن از عهدش بر اومد.پنجما شما از فوتسال چیزی نمیدونی و فقط دنبال منافع خودت و آشناهات هستی

هوشنگ شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

اولا دور رفت گیتی پسند همین دوتیم رو برد. دوما جواب سوال دوم روندادی چون روت نشد بگی اون مربی خوب هست که فامیل ما باشه ضمنا باز نگفتی از کجا میدونی که تیم رو بازیکنها ارنج میکنند. سوما آقای لک مربی ارزونی نیست.چهارما مدیریت کردن ۸ تا ملی پوش کار سختی هست که آقای لک به نحو احسن ازعهده اون براومد.پنجماشما از فوتسال هیچ چیز نمیدونی و فقط دنبال منافع خودت و آشناهات هستی.
شما یا یه بازیکن سفارش شده ای که آقای لک به خاطر ضعفت راهت نداده، یا فامیل آقای مربی تیم فلان هستی و یا کسی که به خاطر حضور آقای لک از لفت و لیس افتادی.

نام شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

هوشى جون !! میخواستى با تیم ملى اونم تو خونه مس. و نبرن؟!!! پس بگو لک مربى نیست مربا هست!! دوما لک اون ٨ تا رو اداره نمیکنه اونا لک رو اداره میکنن پس لک تو اون تیم کاره اى نیست!! سوم تو هم پسره خوبى هستى فقط هیچى از فوتسال نمیدونى فقط کامنت میذارى که یعنى منم هستم !!

مهدی جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

میشه شمابگید چه قدر از فوتسال میفهمید میشه نگاهی ام به نتایج گیتی پسند در نیم فصل دوم سال گذشته بندازید که از کجا به کجا با این مربی رسید میشه نگاهی به سایقا مربی ها انداخت بعد حرف زد

نام ... جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

ای بابا رضا لک افتاده به التماس که مهدی جاوید رو برگردونه اقا مهدی عزیز اینقدر کامنت برا رضا لک نزار اوردت گیتی رو نیمکت نشستی و خبرای تیم رو بهش دادی بازی هم که بهت نداد اهان یادم اومد بازی حفاری گذاشتد تو زمین ای خدا چی بگم ؟؟؟؟؟ اگر جاوید و سپهر نبودن الان گیتی ۵ جدول بود

رسول جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

اقای لک توانایی فنی شما کاملا روشنه ولی خواهش میکنم اجازه بدید تو این سه بازی حساس جاوید برگرده به تیم

نام ... جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

اقای لک به عنوان یک بزرگتر جاوید و بقیه بازیکنرو با هم اشتی بدین حیفه حیفه حیف

نام ... جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

چرا کامنت من رو نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

آقای لک آیا اگر شما اول فصل تیم مس رو تحویل می گرفتی الان مسلما کاندید سقوط نبودی?

بي نام جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد .لک هیچی بارش نیس این تیمو باید به یک مربی خوب خارجی بدی یکی مثل ویکتور هرمانس این تیم اصلا تمرین نمیکنه مثل مدرسه میمونه ٢ تا تیم میشن باهم بازی میکنن قشنگ تو بازیا معلومه برنامه ندارن