کد خبر : 90534
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 15:49
-

شمسایی و تاسیسات، مانع بزرگ گیتی‌پسند در راه قهرمانی

شمسایی و تاسیسات، مانع بزرگ گیتی‌پسند در راه قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدعی اصلی قهرمانی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی میزبان تاسیسات دریایی است که شمسایی عنوان کرده به آبرویش در این بازی فکر می کند. پرونده لیگ برتر فوتسال در سال ۱۳۹۵ با برگزاری تنها سه هفته دیگر بسته می شود و قرار است فردا (یکشنبه)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدعی اصلی قهرمانی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی میزبان تاسیسات دریایی است که شمسایی عنوان کرده به آبرویش در این بازی فکر می کند.

پرونده لیگ برتر فوتسال در سال ۱۳۹۵ با برگزاری تنها سه هفته دیگر بسته می شود و قرار است فردا (یکشنبه) هفت بازی در چارچوب هفته بیست و چهارم انجام شود.

گیتی پسند اصفهان، مدعی اصلی قهرمانی در حال حاضر با چهار امتیاز بیشتر از رقیب جدی خود یعنی دبیری در رده نخست قرار گرفته و برای رسیدن به قهرمانی به دو پیروزی از سه بازی خود نیازمند است.

گیتی‌پسندی‌ها فردا میزبان تاسیسات دریایی هستند. دیداری که برای آنها غول آخر فصل محسوب می‌شود، چرا که با برتری در این بازی، آخرین گام برای رسیدن به جام، پیروزی مقابل یاسین پیشرو قم در هفته پایانی لیگ خواهد بود. البته گیتی‌پسند در میانه راه باید به مصاف حفاری اهواز هم برود و در صورتی که فردا با دستان خالی از بازی با تاسیسات خارج شوند، جدال با اهوازی‌ها حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

اصفهانی‌ها که در نیم فصل دوم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نیم فصل نخست داشتند، مقابل تیم‌های مدعی همچون دبیری و مس موفق نبوده و اکنون در اندیشه پیروزی مقابل تیمی هستند که هر چند شانسی برای قهرمانی ندارد اما برای اعاده حیثیت بازی می‌کند. وحید شمسایی، سرمربی تاسیسات دریایی تهران اعلام کرده مقابل گیتی پسند به فکر آبرویش است و همین موضوع خبر از جدالی سخت و حیثیتی در اصفهان را می‌دهد.

تاسیسات دریایی در این بازی بدون وحید شمسایی و محمدرضا سنگ سفیدی به میدان می رود و در سوی دیگر، گیتی پسند هم مهدی جاوید، افشین کاظمی و مهران عالیقدر را در اخیتار ندارد.

برنامه کامل بازی های هفته بیست و چهارم به شرح زیر است:

یکشنبه ۸ اسفند ۹۵ – ساعت ۱۶
ملی حفاری اهواز – یاسین پیشرو قم
طرح و توسعه الوند – شهرداری ساوه
گیتی پسند اصفهان – تاسیسات دریایی تهران
دبیری تبریز – فرش آرا مشهد
مقاومت البرز – مس سونگون ورزقان
لبنیات ارژن فارس – دانشگاه آزاد تهران
شهروند ساری – آذرخش بندرعباس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بي نام شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

افشین کاظمی چرا نیست هفته های پیشم بازی نکرده