کد خبر : 90517
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 12:10
-

من مقصر هستم اما آقای سلیمانی پایین برگه گزارش را بخوان!/ مسیر رسیدن به سالن شبیه جنگ تحمیلی بود!

من مقصر هستم اما آقای سلیمانی پایین برگه گزارش را بخوان!/ مسیر رسیدن به سالن شبیه جنگ تحمیلی بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید عرض پیما درباره قضاوت دیدار پرحاشیه فرش آرا و مس سونگون گفت: فوتسال امکانات خاص خودش را می‌خواهد که در ایران آنها را نداریم. مثلا یک اسکوربورد نداریم که نتیجه یک دیدار را درست و حسابی نشان داد و نمود آن در دیداری که قضاوت کردم افتاد. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید عرض پیما درباره قضاوت دیدار پرحاشیه فرش آرا و مس سونگون گفت: فوتسال امکانات خاص خودش را می‌خواهد که در ایران آنها را نداریم. مثلا یک اسکوربورد نداریم که نتیجه یک دیدار را درست و حسابی نشان داد و نمود آن در دیداری که قضاوت کردم افتاد. این بازی هم برجسته شد چون پخش مستقیم بود. وقتی من اعلام گل می‌کنم باید از این امکانات کمک گرفت چون تیم‌ها بر سر شما می‌ریزند و شما باید جانت را نجات دهی!

وی ادامه داد: فرش آرا تماشاگران فهیم و پرشوری دارد و اصلا توهینی به داور نکردند و از آنها تشکر می‌کنم. اما شرایط سالن اصلا ایده‌آل نبود. برای رسیدن به سالن باید از راهی می‌رفتی که شبیه جنگ تحمیلی بود و باید ببینیم چه کسی این سالن را در لیگ برتر تأیید کرده است.

عرض‌پیما گفت: در آن بازی، تصمیم من این بود که بازی یک بر یک تمام شده است و آن را هم اعلام کردم و هنوز گزارش بازی دست خودم است. البته بارها اتفاق افتاده که شرایط برای پر کردن گزارش بازی ایجاد نشده اما پایین برگه‌ام کامل توضیح دادم و به همه مسئولان ذیربط اعلام کردم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد که گفتند نتیجه بارها تغییر کرده است.

داور فوتسال کشورمان یادآور شد: در پایان به یک باره ۵۰ نفر سرم ریختند و اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی جوابگو بود؟ من آنجا هم نتیجه را یک بر یک اعلام کردم و تمام اتفاقات را پایین گزارش نوشتم. در کمیته فوتسال هم اگر بروید هنوز گزارش بازی خالی است که باید دقت می‌کردم و نتیجه را جای مقرر می‌نوشتم که به خاطر شرایط بد سالن این اتفاق نیفتاد. اگر یک نفر در آن بین هیجانی می‌شد می‌خواستید چه کاری کنید؟ اما شرح جریان را در پایین گزارش نوشتم.

وی افزود: در هر صورت گل صحیح بود اما اینکه چه زمانی به ثمر رسیده مهم است و به وقت بستگی دارد. اگر فیلم این بازی در برنامه ۲۰۲۰ پخش شود مطمئنا می‌تواند به فوتسال کمک کند. گل بعد از پایان زمان بازی به ثمر رسید. در گزارشی که ارسال کردم نیز این موضوعات را عنوان کردم. شما فکر کن هواپیما در حال سقوط است و همه در حال مردن اما از من گزارش می‌خواهند که چند نفر مسافر هواپیما بودند! ما داریم می‌میریم اما به فکر تعداد مسافران هستند؟!

عرض‌پیما گفت: من هیچ گزارشی به فدراسیون فوتبال ندادم. آقای سلیمانی لطفا پایین گزارش را بخواند اگر هم در جای مقرر ننوشتم به خاطر شرایط بدی بود که وجود داشت. بعد از آن همه می‌پرسند چه اتفاقی افتاد؟ هیچکس نمی‌گوید چرا این اتفاق افتاد؟ فوتسال امکانات می‌خواهد اما اسکوربورد و … فضا سالن‌تان طبق استاندارد نیست. سالنی که ۳۰۰ نفر گنجایش دارد چرا ۱۵۰۰ نفر راه می‌دهند؟ این فوتسال است و فوتبال نیست.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند درباره نتیجه بازی اعلام نظر کند و فقط داور باید بگوید که من هم یک بر یک اعلام کردم و آن را پایین گزارش درج کردم و آقای سلیمانی هم لطفا پایین صفحه گزارش را بخواند.

عرض‌پیما یادآور شد: اگر دنبال مقصر هستند من مقصر هستم اما چرا اشتباه کردم؟ مسبب آن این مسائلی هست که گفتم. چرا باید دست خالی قضاوت کنم که این اتفاقات بیفتد. رسانه‌ها طوری بنویسند که فوتسال نجات پیدا کند. از تیم‌ها خواستیم برای حضور در لیگ یک دستگاه رادیویی ۶ میلیونی برای داوران درنظر بگیرند. اینجا فوتسال است و امکانات می‌خواهد. چرا باید همه‌اش فشار روی داور باشد. یک نفر در این مدت زنگ نزد بپرسد چرا اینطوری شد؟!

منبع: فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

تو که ترسویی چرا قضاوت می کنی برو توخانت بشین تا یک مرد بیاد و بازیها رو قضاوت کنه خودت مگه بعد از گل وسط زمین و نشوندادی به گل تائید است حالا چرا این حرفها رو میزنی برو همیشه خدا مد نظرت باشه نه بنده خدا

نام ... شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

خدا را شکر مقصر پیدا شد
بابا مشکل اصلی آنجایی است که دبیر کمیته فوتسال از قانون هیچ سر در نمی آورد
اصلا به قوانین فوتسال آشنایی ندارد
این آقا کارمند بازنشسته اداره ثبت و احوال می باشد
در کارنامه ورزشی ایشان هیچ نقطه درخشانی وجود ندارد(البته اگر قبلا ورزشکار بوده باشد یا سمت اجرایی در یکی از باشگاهای معتبر کشور)
حالا چگونه توانسته بر مسند دبیر کلی کمیته فوتسال بنشیند برای ما جای سوال دارد

نام ... شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

جناب عرض پیمای عزیز ، متأسفانه در کشور ما به لحاظ سخت افزاری کسی به فوتسال توجهی نمیکند و تمام کسانی که در راس امور هستند فقط به دنبال پایان یافتن مسابقات و انتشار آمار هستند و اصلا به شرایط سخت افزاری برگزاری مسابقات ، حق الزحمه ها و شخصیت انسان ها توجهی نمیشود و این اتفاق مختص ایران است و بس . شما در قطر قضاوت کرده اید و میدانید که از لحاظ سخت افزاری چقدر از آنها عقب هستیم …

محمدی شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

با وجود اینکه چند دفعه دیگه پیام گذاشتم اما تو سایت نذاشتین اما باز هم آنچه به ذهنم میاد میگم (اگر اینبار در قسمت نظرها نگذارین دیگر مطلبی برای شما ارایه نمیدم…آقای داور عزیز تو مصاحبه چندبار گفته به فدراسیون گزارش نکردم و گزارش پیش منه هنوز …چند نکته داره :
۱) گزارش هنوز پیش داور بازی هست با وجود اینکه فردا هفته ی بعد بازیها شروع میشه و این خلاف مقررات و قوانین هست چرا که باید نتیجه بازی بر اساس گزارش داور که در انتهای بازی نوشته میشود به فدراسیون اعلام شود ( حتی اگر تصمیم داور در آن لحظه اشتباه باشد )
۲) تخلف از سوی نماینده فدراسیون هست که چرا گزارش پیش داور بازی هست؟ و اینکه فدراسیون بر اساس کدام گزارش : جلسه گذاشته و رای صادر کرده ؟ یا اینکه حرفهای داور کذب هست ؟
۳) آقای داور عزیز یکجا میگویید گزارش پیش منه یکجای دیگر دبیر فدراسیون را به نوشته ی پایین گزارش متوجه میکنید .
۴) آنچه در صحبتهای داور واضح هست این است که ایشان نتیجه بازی را خالی گذاشته و تنها در گزارش پایین صفحه صرفا نتیجه ایی که تا لحظات پایانی بازی رقم خورده بود را نوشته و نه نتیجه نهایی بازی را ….در حالیکه داوران موظف هستند که نتیجه بازی را در پایان بازی مرقوم کنند نه اینکه نتیجه را تعمدا خالی بگذارد تا مسوول چیدمان داوری فوتسال بعد از دیدن فیلم بازی آنرا در گزارش بنویسد…شواهد موید این مطلب هست که یکبار مسوول چیدمان داوری نتیجه را اعلام میکند و دوباره نتیجه عوض میشه و داستانهای بعد …
۵) بهتر بود مسوول چیدمان داوری فوتسال چند هفته به این داور استراحت دهد تا تمرکز لازم برای بازی را کسب کند نه اینکه هفته ی بعد بازی دهد با این شرایط روحیی که از مصاحبه داور مشخص هست…البته که معلوم هست مسوول چیدمان خودش هم روزگار خوشی ندارد

هوادار یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

چه اشکالی داره یه نفر پیدا شده پس از اینکه گل واعلام کرده برسی شده دیده وقت تمام شده حالا این فرد جسارت داشته واشتباه خودش بگردن میگره واین شجاعت ایشان جای تقدیر داره وما باید از این افراد حمایت کنیم تا بلکه در بازیهای دیگر هم جسارت لازم و داشته باشند واین بنفع فوتسالوفوتبال کشورمان می باشد