کد خبر : 90725
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 0:17
-

اسپورتینگ جام تاسا ۲۰۱۷ را بالای سر برد

اسپورتینگ جام تاسا ۲۰۱۷ را بالای سر برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اسپورتینگ کلوپ پرتغال برای دومین دوره پیاپی قهرمانی تاسا دا لیگا پرتغال شد. در پایان دومین دوره مسابقات جام فوتسال پرتغال، تیم فوتسال اسپورتینگ موفق شد با برتری ۴ بر صفر مقابل فونداو برای دومین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. در این دیدار که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اسپورتینگ کلوپ پرتغال برای دومین دوره پیاپی قهرمانی تاسا دا لیگا پرتغال شد. در پایان دومین دوره مسابقات جام فوتسال پرتغال، تیم فوتسال اسپورتینگ موفق شد با برتری ۴ بر صفر مقابل فونداو برای دومین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

در این دیدار که در حضور ۲۶۸۰ نفر و به میزبانی سالن ورزشی چندمنظوره شهر گوندومار برگزار می‌شد. تیم فوتسال اسپورتینگ موفق شد با گل‌های دیگینیهو (دقیقه ۱۲)، کاویناتو (دقیقه ۱۳)، دئو (دقیقه ۱۸) و فورتینو (دقیقه ۳۱) مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کند.

در دور قبلی این مسابقات اسپورتینگ با برتری ۲ بر صفر مقابل فنداو توانسته بود به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مسابقات تاسا دا لیگا د پرتغال از سال گذشته، با حضور ۸ تیم برتر نیم فصل نخست لیگ فوتسال پرتغال برگزار می‌شود. این مسابقات به صورت مجتمع در سالن ورزشی چند منظوره شهر گوندومار از ۲۳ فوریه در حال برگزار بود.

 

نتیجه فینال (۲۶ فوریه / ۸ اسفند):

* فونداو صفر – اسپورتینگ ۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.