کد خبر : 90760
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:23
-

جلسه هیات مدیره تیم تهرانی برگزار شد/ تاسیسات می ماند،شمسایی به احتمال زیاد!

جلسه هیات مدیره تیم تهرانی برگزار شد/ تاسیسات می ماند،شمسایی به احتمال زیاد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر تیم ها به خصوص آنهایی که سودای قهرمانی در فصل بعد را دارند کم کم تکاپو برای آینده را آغاز خواهند کرد. گرچه گیتی پسند،دبیری،مس سونگون و حفاری خوزستان رقابت در بالای لیگ برای قهرمانی دارند اما اینطور هم نیست که همه فکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر تیم ها به خصوص آنهایی که سودای قهرمانی در فصل بعد را دارند کم کم تکاپو برای آینده را آغاز خواهند کرد. گرچه گیتی پسند،دبیری،مس سونگون و حفاری خوزستان رقابت در بالای لیگ برای قهرمانی دارند اما اینطور هم نیست که همه فکر و ذکرشان معطوف به مسابقات باشد و به فکر آینده نباشند.البته در این میان شاید گیتی پسند تنها تیمی باشد که وضعیت آینده اش به شدت به قهرمانی آنها در این فصل گره خورد و اگر نتوانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند چه بسا تیمداری آنها در فوتسال هم منتفی شود.در کنار این تیم ها، تاسیسات دریایی هم حضور دارد که پس از دو قهرمانی در لیگ برتر، این فصل رضایتبخش عمل نکرد و شاید در نهایت به سکوی پنجمی جدول تکیه بزند. چندی پیش شایعه انصراف این تیم از تیمداری در فوتسال به گوش رسید و اینکه هیات مدیره تمایلی به تیمداری پس از این فصل ندارد. در آن برهه حسینی کنگانی رئیس هیات مدیره و حلاجی مدیرعامل باشگاه این قضیه را تکذیب کرده و گفتند که برنامه ای برای قطع تیمداری در فوتسال ندارند و همه چیز به جلسه هیات مدیره باشگاه موکول شد. جلسه ای که شنبه گذشته برگزار شد و تصمیمات مهمی در آن اتخاذ شد.در این جلسه که کادر فنی تیم هم حضور داشت صحبتهای ابتدایی در مورد تیمداری تاسیسات،بودجه مورد نظر و عملکرد کادر فنی مطرح شد.گرچه برخی ها می گویند ماندن شمسایی در تاسیسات در ابتدای این فصل اشتباه بود اما شاید همکاری طرفین برای چهارمین سال پیاپی هم ادامه داشته باشد. مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیاست دریایی در خصوص جلسه اخیر هیات مدیره ابن باشگاه به خبر ورزشی گفت:در این جلسه ابتدا در مورد نتایج اخیر تیم  و شکست هایی که داشتیم صحبت شد و کادرفنی دلایل آن را تشریح کرد. همچنین در مورد برنامه ای که برای سه بازی باقیمانده اتحاذ شده تا تیم نتایج خوبی بگیرد هم صحبت شد تا با بهترین شکل ممکن لیگ را به پایان برسانیم.

حلاجی در مورد اینکه آیا تاسیسات فصل آینده تیمداری می کند یا نه گفت: تیمداری قطعی است ولی مجمع باشگاه هم باید نظر خودش را بگوید و بودجه مورد نظر را تصویب کند.

مدیرعامل تاسیسات دریایی در مورد اینکه وضعیت کادرفنی این تیم به چه ترتیبی خواهد بود تاکید کرد: کادرفنی در این جلسه برخی برنامه های فصل بعد خود را گرفتند.ما خاطره خوبی از آقای شمسایی به عنوان راس کادرفنی داریم و تمایلمان این است که با ایشان و کادرفنی ادامه دهیم.خود آقای شمسایی هم برای ادامه همکاری ابراز تمایل کرده است اما هنوز چیزی قطعی نیست و این را می توانم بگویم که در صحبتهای اولیه طرفین به ادامه همکاری چراغ سبز نشان داده اند.

حلاجی در مورد اینکه آیا وضعیت تیم برای فصل بعد تا پایان امسال روشن می شود یا نه خاطرنشان کرد: بعید است که با توجه به  اتمام لیگ در ۱۸ اسفند تا پایان امسال اتفاقی بیفتد.مجمع باشگاه باید تشکیل جلسه داده و نظر خودر ا بگوید و فکر می کنم در فرودین ماه تکلیف بودجه تیم و کادرفنی مشخص شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.