کد خبر : 91219
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 17:22
-

مصاف طیبی و ریکاردینیو در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا

مصاف طیبی و ریکاردینیو در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرعه‌کشی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ ساعاتی پیش برگزار شد. قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا ساعتی پیش برگزار شد و ۴ تیم حاضر در این مرحله حریف خود را شناختند. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ابتدا تیم‌های گاز پروم روسیه و اسپورتینگ کلوپ پرتغال در نیمه‌نهایی اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرعه‌کشی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ ساعاتی پیش برگزار شد. قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا ساعتی پیش برگزار شد و ۴ تیم حاضر در این مرحله حریف خود را شناختند. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ابتدا تیم‌های گاز پروم روسیه و اسپورتینگ کلوپ پرتغال در نیمه‌نهایی اول به مصاف هم می‌روند و سپس تیم‌های غیرت آلماتی قزاقستان و اینترموویستار اسپانیا با یکدیگر رودردرو خواهند شد.

دیدارهای مرحله فاینال فور جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ به میزبانی باشگاه غیرت آلماتی قزاقستان و در سالن تازه تاسیس آلماتی آرنا که گنجایشی نزدیک به ۱۲ هزار نفر را دارد برگزار خواهد شد. این سالن در ۱۶ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۳۹۵) افتتاح شد و قرار است به عنوان یکی از سالن‌های میزبان مسابقات دانشجویی هاکی روی یخ در سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار بگیرد. باشگاه غیرت در مرحله الیت مسابقات نیز از این سالن استفاده کرد و رکورد ۱۵,۵۰۰ نفر تماشاگر را در مجموع سه بازی آن مرحله ثبت کرد. همچنین حضور ۶,۵۰۰ نفر در دیدار این تیم مقابل رئال ریتی جزو پرتماشاگرترین دیدارهای مرحله الیت ادوار جام ملت‌های اروپا می‌باشد.

هر چند پیش از این سالن مئو آرنا لیسبون توانسته است ۲ بار میزبان این مرحله (۲۰۱۰ بنفیکا و ۲۰۱۵ اسپورتینگ) باشد، ولی تنها باشگاه غیرت است که دو دوره توانسته میزبانی این بازی‌ها را بر عهده بگیرد. پیش از این شهرهای مورسیا (۲۰۰۷)، مسکو (۲۰۰۸)، یکاترینبورگ (۲۰۰۹)، لیدا (۲۰۱۲)، تفلیس (۲۰۱۳)، باکو (۲۰۱۴) و گوادالاخارا (۲۰۱۶) میزبانی این بازی‌ها را بر عهده داشته‌اند.

قرعه‌کشی این مرحله از مسابقات در استادیوم مرکزی آلماتی و  در بین دو نیمه دیدار سوپر کاپ فوتبال قزاقستان، مابین تیم‌های آستانه و غیرت، برگزار شد.

 

برنامه مرحله نهایی:

نیمه‌نهایی (۲۸ آپریل / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶):

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه – اسپورتینگ کلوپ پرتغال

* اینترموویستار اسپانیا – غیرت آلماتی قزاقستان

مسابقات نهایی (۳۰ آپریل / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶):

* بازنده نیمه‌نهایی ۱ – بازنده نیمه‌نهایی ۲ (رده‌بندی)

* پیروز نیمه‌نهایی ۱ – پیروز نیمه‌نهایی ۲ (فینال)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.